Programul de lucru al primăriei în perioada sărbătorilor de iarnă

În perioada sărbătorilor de iarnă, mai precis între datele de 20 decembrie 2019 şi 13 ianuarie 2020, Primăria Municipiului Timişoara îşi suspendă programul pe care îl are cu publicul.

În intervalul amintit mai sus, se vor desfăşura doar activităţi curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.). În urma acestui fapt, la Serviciul de relaţionare directă cu cetăţenii, care își desfășoară activitatea la camera 12, precum şi la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi 20 decembrie.

 

Prima zi lucrătoare de anul viitor va fi 13 ianuarie, cu unele excepţii. În perioada 23 decembrie 2019 – 3 ianuarie 2020, la Compartimentul preluare – eliberare acte de identitate programul de lucru cu publicul va unul specific. Acesta se prezintă după cum urmează:

 

Accesul cetăţenilor la ghişeele de preluare a cererilor se va face astfel: patru ghişee de preluare a cererilor pe bază de programare online, la care se adaugă unul destinat cazurilor sociale, respectiv persoanelor vârstnice care nu au posibilitatea de a se programa online.

În perioada 23 decembrie 2019 – 3 ianuarie 2020, la Compartimentul înregistrări de acte de stare civilă a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:

În perioada 23 decembrie – 3 ianuarie, la Biroul proceduri speciale de stare civilă va fi suspendat programul de lucru cu publicul

* În cazul în care zilele de 27 decembrie 2019, respectiv 3 ianuarie 2020 vor fi declarate zile nelucrătoare prin hotărâre de Guvern, va funcţiona doar biroul înregistrări decese în intervalul orar 10-12. Direcţia clădiri, terenuri şi dotări diverse Biroul garaje, cimitire, coşerit şi spaţii utilitare îşi va suspenda programul cu publicul din 20 decembrie până în 13 ianuarie. Excepţie face Casieria din bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci şi încasarea taxelor de înhumare din cimitirele aparţinând Primăriei Timişoara va fi următorul: 20.12.2019 – 24.12.2019 – între orele 9-12. 25.12.2019 -26.12.2019 – programul va fi suspendat. 27.12.2019 – între orele 9-12. 30.12.2019 – 31.12.2019 – între orele 9-12. 01.01.2020 – 02.01.2020 – programul va fi suspendat 03.01.2020 – între orele 9-12. 06.01.2020- 10.01.2020 – între orele 9-12 *

În cazul în care 27 decembrie 2019, respectiv 3 ianuarie 2020 vor fi declarate zile nelucrătoare prin hotărâre de Guvern, la datele respective programul va fi suspendat. În această perioadă, cu excepţia zilelor nelucrătoare, pentru programarea curăţării coşurilor de fum pentru persoanele care au încheiată o convenţie de coşerit, se va face solicitare telefonică la numărul de telefon 0256- 433211, în intervalul orar 08.30-16.00.

Direcţia de urbanism Programul cu publicul se va întrerupe începând cu data de 16 decembrie, urmând să fie reluat în 13 ianuarie. Direcţia fiscală Ultima zi de program cu publicul va fi 20 decembrie, programul de lucru fiind reluat în data de 13 ianuarie, cu următoarele excepţii: Biroul consiliere cetăţeni şi Registratura vor prelua şi vor înregistra, în perioada menţionată, declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice privitoare la clădiri şi terenuri.

Biroul evidenţă contribuabili şi încasări bugetare va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, impozite şi taxe locale. Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei fiscale a municipiului Timişoara vor elibera, în perioada menţionată, certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local, atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu se impune achitarea obligaţiilor restante.

Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în data de 20 decembrie, activitatea de întregistare a cererilor urmând să se reia începând cu data de 13 ianuarie. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 20 decembrie.

Municipalitatea precizează că, având în vedere dispoziţiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, conform cărora pentru bunul care se înstrăinează proprietarul trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se efectuează operaţiunea, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2019 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31 decembrie 2019.

Centrul de informare turistică Programul de lucru în perioada 20 decembrie – 11 ianuarie va fi următorul: Luni-Vineri, între orele 09-17; Sâmbătă, între orele 09-15; În zilele sărbătorilor legale 25 – 26 decembrie şi 1 – 2 ianuarie, programul va fi suspendat. Pe site-ul Primăriei Municipiului Timişoara, http:// www.primariatm.ro/, cetățenilor li se oferă posibilitatea trimiterii de formulare online.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Un raspuns la “Programul de lucru al primăriei în perioada sărbătorilor de iarnă

  1. Super tare,
    toata activitatea blocata ca specialii din primaria timisoara sa se poata RELAXA pe bani multi!!
    Bine ca lucreaza cei care le asigura veniturile de nababi!!

Lasă un răspuns