Cererile pentru Comisia de ordine publică se depun şi online

cereri online

După cum a anunțat city-managerul Robert Kristof, începând din această lună, cererile adresate Primăriei Timișoara pentru autorizarea desfăşurării de evenimente și proteste pe domeniul public se pot depune şi online.

Procedura este simplă şi se derulează exclusiv electronic, având următorii pași:

1.Se accesează formularul online disponibil pe http://www.primariatm.ro/evenimente/, se completează câmpurile obligatorii și se trimite solicitarea;

2.Automat, sistemul generează numărul de înregistrare al cererii şi trimite, pe adresa de e-mail indicată de solicitant, numărul de înregistrare al solicitării;

3.După ședința din fiecare miercuri a Comisiei de ordine publică, în funcție de decizie, se va transmite un răspuns solicitantului. Acesta poate fi aviz negativ și motivul respingerii, solicitare de clarificări sau aviz pozitiv.

Dacă răspunsul este pozitiv se va atașa și avizul scanat, nefiind nevoie să mai vină cineva la primărie pentru a-l ridica. Practic, se vor putea primi aprobări pentru evenimente, fără să se petreacă nici măcar un minut în primărie, solicitarea putând fi transmisă chiar și de pe telefonul mobil.

Un alt element de noutate este faptul că toate evenimentele aprobate vor apărea într-un calendar. Astfel, turiștii și cetățenii vor putea vedea în timp real toate evenimentele de pe domeniul public din oraș, iar organizatorii pot vedea dacă un spațiu este disponibil sau nu, înainte de a depune solicitarea.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns