Timişoara are, de ieri, cea mai mare infrastructură de încărcare a maşinilor electrice din România

Printr-un proiect LEK3.CO, joi seară s-a inaugurat în Timișoara, pe str. Gheorghe Dima, nr. 1, cea mai mare infrastructură publică de încărcare a mașinilor electrice din România, denumită Charging Plaza Hub700.

Ea cuprinde 6 stații de încărcare dintre care 2 sunt se tipul “fast charge”. Pot fi încărcate mașinile de tipul Tesla, BMW, Nissan Leaf și Renault Zoe.

„Felicitări și mulțumiri LEK3.CO! Municipalitatea Timișoara promovează mobilitatea electrică, ZERO-poluantă! Urmare a susținerii financiare puternice a acestei direcții, parcul auto al STPT a ajuns să conțină în acești 7 ani de când eu sunt Primar, respectiv va conține urmare a unor proiecte cu finanțare europeană deja aprobate la toate nivelurile, aflate în curs de implementare:
• 50 troleibuze (cele contractate de fosta administrație, dar plătite de administrația condusă de mine) • 30 tramvaie Armonia • 21 tramvaie Bozankaya • 44 autobuze electrice”, a scris vineri, pe Facebook, primarul Nicolae Robu.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

6 Răspunsuri “Timişoara are, de ieri, cea mai mare infrastructură de încărcare a maşinilor electrice din România

  1. E o deosebire intre „are” si „va avea candva”. Pana se realizeaza cele promise mai fac si altii cate ceva. Asa era Romania ceausista, tot timpul avansa ca sa-i ajunga pe altii din urma, dar aia, mari figuri, nu intelegeau ca trebuie sa stagneze un pic, 10-20 de ani, ca sa-i putem ajunge din urma.
    E benefic ca se face o statie de incarcare in oras, e un inceput, felicitari, dar acuma sa trambitam „că ca noi nu e nimeni in tara”, e cam exagerat.

  2. Atunci o sa cumpere românii auto electrice cînd o să zboare porcii , voi pe ce lume trăiți , nu vedeti ca romanul nu poate sa cumpere un Logan ca nu se califica la credit ca are salariul mic si voi vorbiti de auto de zeci de mii de euro , este absurd , nu vedeti ce circula pe străzi , 70 la sută sînt mai vechi de 15 ani , si nu ca nu ar fi bune , dar atît isi permit , ținînd cont si de prețul benzinei , ca motorina este mai scumpă , statul le a permis celor care dețin monopolul asupra producerii carburanților sa creasca artificial prețul motorinei peste cel al benzinei , totdeauna motorina a fost mult mai ieftina ca benzina , dar capitaliștii daca nu l jupoaie pe consumator nu sînt sănătoși , pentru 15 mașini electrice care circula in Timisoara , vorbim de cele exclusiv electrice , care funcționează numai curentul electric inmagazinat în baterii , momentan , orice stație de încărcare este o cheltuială inutilă , romanul nu isi permite nici o instalație gpl , gpl ul fiind si la jumatate de pret ca benzina, ca aceasta costa în jur 1000 de euro , coboriti cu picioarele pe pămînt, ca momentan plutiti , sa dea băncile credite pe 30 de ani ca la imobiliare si atunci o sa se vîndă si auto electrice .

    1. Buna ziua. Sunt posesor de masina electrica de 2 ani si am si o firma care ofera consultanta pentru achizitia si utilizarea de masini electrice.
      Daca dvs sustineti ca pe strada sunt numai masini ieftine pentru ca românul nu isi permite, inseamna ca nu ati mai iesit demult din casa.
      Tot ce aud peste tot pe strada este : „ia uite frate ce masini … si mai vorbeste lumea ca romanul nu are bani”. Tocmai asta e problema, ca se cumpara masini care sunt peste bugetul unor oameni, care se imprumuta pt masina aia doar de fitza, ca sa se arate cu o masina … nu neaaparat scumpa dar mai scumpa decat ar crede lumea pt nivelul lui. Sau, a 2-a problema, se cumpara masini ieftine si poluante sau se pastreaza cele mai vechi de 12 ani care polueaza din ce in ce mai mult, de catre soferi care nu au nevoie de masina dar doar au un moft, de a avea masina dar de multe ori nu au bani nici de benzina.

      Trecand peste aceste 2 aspecte, numarul de masini electrice in Romania este in crestere iar anul viitor , daca va mai continua subventia de la AFM, o sa asistam la o invazie de Tesla Model 3, care la 40000 eur este la acelasi nivel cu un BMW sau Audi mediu. Concluzia este ca este nevoie de statii de incarcare din ce in ce mai multe.

      Am 2 rugaminti la dvs, daca sunteti din TM :
      1. Mergeti va rog la acea statie de incarcare, prezentata in articol si vedeti cat de ocupata va fi si o sa fiti uimita cate masini o sa vina acolo sa incarce.
      2. Intr-o zi obisnuita de lucru, mergeti va rog intr-o intersectie foarte circulata la o ora de varf si vedeti daca puteti respira mai mult de 5 min.

      Va rog sa reveniti aici si sa comentati.
      Va multumesc.

Lasă un răspuns