Spitalul Județean din Timişoara reorganizează activitatea medicală din Ambulatoriul integrat

Rețeaua de intranet a celui mai mare spital din Timișoara a picat de două ori într-o săptămână

Spitalul Județean din Timişoara reorganizează activitatea medicală din Ambulatoriul integrat. Cabinetele medicale care au corespondent în specialitățile secțiilor și compartimentelor cu paturi vor fi reprezentate de către medicii încadrați în sistemul public de sănătate, prin completarea serviciilor medicale cu noi contracte semnate între medici și spital.

În urma semnării actelor adiționale cu Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Timiș, cel mai mare spital din vestul țării reorganizează activitatea medicilor în Ambulatoriu în măsura în care până la sfârșitul lunii Iunie 2022 urmează a fi definitivate toate procedurile de semnare a noilor contracte.

Demersul SCJUT sprijină astfel menținerea legăturii între pacient și medicul curant în condițiile în care medicii de specialitate încadrați în spital asigură asistența medicală în sistem spital – ambulatoriu integrat și ajută pacienții să urmeze tratamentele indicate, în ciclul complet, în funcție de afecțiunea pentru care au fost tratați.

Pe de altă parte, procesul de reorganizare în Ambulatoriu include inițierea unui serviciu de tip call-center, accesibil pacienților în intervalul orar 7,30 – 19,30. Procedura este absolut nouă în segmentul public de sănătate.

SCJUT va folosi o platformă on-line care, în timp, va deveni plurală si va gestiona părți din actul medical oferit de spital. În prima etapă, algoritmii platformei vor coordona toate programările făcute în Ambulatoriul integrat al spitalului. Platforma adună programările, indiferent de calea pe care acestea vin, le centralizează, le ordonează si rezultă un registru electronic in care, fiecare interval spațial este configurat la nivel de medic, specialitate, orar și durata consultației, în conformitate cu planul de digitalizare.

Pacienții se vor putea programa la cabinetele medicale de specialitate direct la recepția ambulatoriului sau prin call-center, la numerele de telefon afișate pe site, www.hosptm.ro, Secțiunea Pacienți – Programări ambulatoriu și la Secțiunea Servicii – Servicii ambulatoriu ; on line – pe adresa de mail a ambulatoriului; prin aplicația gratuită de mobil ce poate fi descărcată de pacient (Secțiunea Pacienți – Programări ambulatoriu) și, prin programarea făcută de medicul din cabinet, în contul său de lucru. Softul nu permite suprapunerea pacienților în același interval orar.

La cerere, pacientul primește datele de logare în aplicație de la medicul de cabinet. Datele sunt trimise prin sms o singură dată, pe telefonul pacientului.

Aplicația mobilă descărcată de pacient permite programarea directă, cu confirmare imediată și acces la cabinetele din Ambulatoriu prin intermediul unui text/mesaj care va conține data consultației, ora, cabinetul de specialitate unde a fost făcută programarea și medicul.

Sistemul este eficace și pentru pacienții din alte județe. De pildă, programările făcute prin call center, permit operatoarei să găsească, împreună cu pacientul, varianta cea mai potrivită și urgentă, pentru acesta.

CITEŞTE ŞI: Ultima oră: Cod portocaliu emis pentru Timiş şi alte 8 judeţe

“Mecanismul inteligent din spatele platformei conține criterii etice și securizante si cere respectarea strictă a politicii de confidențialitate în raport cu pacientul și starea sa de sănătate. Totodată, redesenează circuitul documentelor medicale emise de unitățile sanitare.Este o solutie ce rezolvă si un anumit tipar comportamental; in cazul de față platforma digitală va acoperi nevoi strict operationale si va face eficient un anumit tip de serviciu oferit pacientilor”, a declarat managerul SCJUT, dr. Sorin Barac.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *