Se modifică programul cu publicul la Primăria Municipiului Timişoara

Reorganizare în Primăria Timișoara. Ce servicii se comasează, ce structuri sunt nou-înființate

Primăria Timișoara a pus la dispoziția cetățenilor mai multe oportunități prin care pot transmite online solicitări, pot primi răspunsuri, precum și diferite documente, fără a se mai deplasa la sediul instituției.

În contextul digitalizării serviciilor publice și prezenței mai reduse la ghișee, programul de lucru cu publicul se modifică la Serviciul relaționare directă cu cetățenii (camera 12), începând de luni, 23.08.2021.

CITEŞTE ŞI: Subprefectul Drăgănescu: „Chiar așa tare v-ați supărat pe timișoreni, după doar jumătate de an, stimați conducători ai Primăriei?”

Astfel, noul program cu publicul al primăriei va fi următorul:
-luni, miercuri, joi, vineri : 8,30-16,30
-marți : 8,30-20


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns