O ”căpușă” de milioane în transportul public timișean

o capusa

E scandal uriaș în transportul public timișean. Asociația de Dezvoltare Intercomunitară ”Societatea Metropolitană de Transport” Timișoara este acuzată că refuză să plăteacsă facturile asumate prin contract către Societatea de Transport Public Timișoara (STPT), motiv pentru care aceasta din urmă se confruntă cu mari probleme financiare.

CITEȘTE ȘI: Noi infectări: Timişoara-158, Lugoj-11, Giroc-9, Săcălaz şi Recaş -câte 8, Dumbrăviţa-6, Moşniţa-4. Lista cu localităţile timişene

Această asociație ar trebui să vireze STPT-ului banii pentru serviciiile prestate pentru asigurarea transpotului public din mai multe localități, însă nu se întâmplă așa, chiar dacă a fost semnat un contract de delegare a transportului public, contract semnat de Consiliul Local Timișoara în 22 iulie.

Liderul sindical de la SPT, Viorel Pașca, spune că Societatea Metropolitană de Transport Timișoara este o structră de tip-căpușă, care nu își are utilitatea, dar care încasează sume enorme, fără a-și îndeplini obligațiile contractuale:

”Toate problemele astea cu salariile se trag de la această asociație, căreai nu îi văd nici un rost. Acele contracte cu comunele le putem face și noi și nu înțeleg de ce se apelează la o asociație pe care eu o văd o căpușă a STPT. Nu este normal să fim căpușați de o asociație care nu face absolut nimic și nu are nici o legătură cu transportul în comun. De ce trebuie să intermedieze ei transportul din aceste comune, când de fapt nu au nici o legătură cu treaba asta? Nu înțeleg de ce trebuie să primească STPT banii pentru serviciile oferite prin această asociație, care nici măcar nu are autobuze. Trist este că apoi nici nu mai vor să achite facturile către noi și am înțeles că e vorba de aproape trei milioane de lei doar într-o primă fază”.

Același lider sindical spune că a făcut demersuri pentru a afla de ce nu se plătesc facturile și a aflat că este vorba de un refuz de comunicare din partea directorului Societății Metropolitae de Transport Timișoara, Ioan Goia. ”Nu e nimic, dacă e așa, vom merge după sărbători în audiență la domnul primar pentru a-i explica situația. ”Dacă nu se rezolvă, vom uza de drepturile noastre care decurg din activitatea sindicală. Nu zic că trecem direct la grevă, pentru că grevă poate oricine să facă. Vom urma calea dialogului.  Important e să obții ceva”, a adăugat Pașca.

Și directorul general al STPT, Nicolae Bitea, invocă lipsa de comunicare cu Ioan Goia, care s-a acutizat imediat după semnarea contractului din 22 iulie. Bitea spune că mai multe persoane din conducerea asociației respective (director economic, șef serviciu contabilitate, șef serviciu vânzări)  au discutat cu Ioan Goia despre modul în care trebuie întocmite facturile, se părea că au ajuns la un acord, însă după ce s-a  emis factura, ascociația a refuzat-o la plată, trimițând-o înapoi de patru ori! ”Eu rămân deschis și caut în continuare soluții, dar trebuie respectat ceea ce s-a semnat în consiliul local”, a precizat Bitea. Din păcate, directorul Ioan Goia nu a putut fi contactat.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

3 thoughts on “O ”căpușă” de milioane în transportul public timișean

  1. Excrocul de Goia nu a fost si el director la STPT ? Societatea Metropolitana de transport nu isi are rostul e o capusa pe Timisoara… Trebuie desfiintata iar comunele din zona metropolitana sa incheie contracte direct cu STPT si sa achite facturile conform serviciilor efectuate…

  2. Societate metropolitanana transport este inventia lui Robu fiind o capusa a STPT dar care incaseaza bani pe o activitate pe care nici macar nu o presteaza, ei neavand nici un mijloc de transport! Probabil Goia la cate stia il infunda pe Robu asa ca pletosul a infiintat o societate pentru ca Goia nu se „compromitea”cu functia de directoras ajunct, subaltern a lui Bitea. Asa cum Firea a infiintat peste 20 de societati capusa in primaria Bucuresti tot asa Robu a inventat, la o scara mai mica Metropolitana care incaseaza bani din prestatia fraierilor de la STPT. Trebuia si Goia sa termine biserica si mega parohia din curtea fostului depou din Take Ionescu

  3. Goia are o istorie indelungata in functii platite din banul public.
    Goia versus RATT cu toate scandalurile legate de concursurile de director. Cand il concura Stanescu, „fabrica” conditiile de concurs dupa chipul si asemanarea sa, astfel incat nimeni sa nu se poata incadra la aceste conditii!
    Goia versus desfiintat depou Take Ionescu pe motiv ca ar „polua”, dupa dezvaluirile din presa ca ar fi un tun imobiliar a schimbat macazul cu smecheria Muzeul Miklosi in vechea hala. In curte liniile se evaporara si minune … aparu peste noapte o biserica cu turle sclipitoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *