Contract misterios, dar necesar, apărut în ceasul al 13-lea. TM 2023 are partener profesionist pe comunicare

Contract misterios, dar necesar, apărut în ceasul al 13-lea. TM 2023 are partener profesionist pe comunicare

După multe gafe și comunicare deficitară cu mass media dar și cu publicul, instituțiile din Timiș și Ministerul Culturii au înțeles că e nevoie de profesioniști pentru a da identitate și a face cunoscut evenimentul Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii.

Săptămâna trecută, Ogilvy România anunța câștigarea pitch-ului de comunicare strategică și de media (prin agenția Mindshare) pentru cea mai importantă mișcare culturală a anului, Programul Cultural Național Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în 2023.

Valoarea contractului este de 240 de mii de lei, bani ce pot fi plătiți până la sfârșitul anului, după cum a declarat pentru Renașterea bănățeană, directorul executiv al Asociației Timișoara – Capitală Europeană a Culturii, Ovidiu Megan.

Concept nou, la trei luni de la deschiderea oficială

După 12 ani de pregătiri și la trei luni de la deschiderea oficială, TM 2023 primește o nouă identitate și un nou concept. Semn că, până acum, cerințele inițiale din bid book-ul cu care Timișoara a câștigat titlul de CEaC nu au fost respectate. Și că, în realizarea conceptului dar și în implementare s-a lucrat cu improvizație și destul amatorism.

Sub conceptul umbrelă Timișoara oraș liber, spirit liber, agenția este onorată să construiască comunicarea strategică și creativă pentru unul dintre cele mai complexe programe culturale, la nivel european, Timișoara devenind, astfel, un ambasador al României, la nivel internațional.

„Pentru noi, programul Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în 2023 a fost din prima secundă un proiect altfel. Nota relațiilor personale și colective pe care le avem cu Timișoara ne-a obligat la un discurs credibil, puternic, care nu îți rămâne indiferent. Astfel, ideea noastră transpune creativ ethosul unui oraș care nu s-a mulțumit niciodată cu norma, care a fost punct de start pentru idei noi, transformatoare. Am apelat la execuții complete, rotunde, care vorbesc împreună și separat despre spiritul unui oraș pe care îl iubim cu toții.”, a declarat Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România.

”Dată fiind importanța strategică a proiectului Capitalei Europene a Culturii 2023 pentru România și pentru Europa, Timișoara avea nevoie de un partener profesionist, cu experiență și reputație, care să realizeze strategia de comunicare și procesul creativ al acestui proiect la standarde pe măsură. Suntem încrezători că vom face cunoscut proiectul Timișoara-Capitală Europeană a Culturii 2023 pe plan intern și internațional și că el va genera externalități socio-economice pozitive pentru comunitatea noastră.”, Ovidiu Megan, Director Executiv Asociația Timișoara 2023-Capitală Europeană a Culturii.

Jucător internațional pe piața publicității

Ogilvy Group, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).

Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiențe și campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Ogilvy construiește branduri, le gestionează reputația și le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susținut de date și tehnologie, având la bază următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement & commerce, PR & Influence și digital transformation.

Parlamentul European vine în “vizită de lucru”

O delegație formată din șase deputați ai Parlamentului European se va afla la Timișoara în perioada 3-5 aprilie. Deputații europeni se vor întâlni cu autoritățile locale și organizatorii programului cultural TM2023.
Delegația formată din cei șase deputați ai Parlamentului European se va afla la Timișoara în perioada 3-5 aprilie.

Eurodeputații se vor mai întâlni la Timișoara cu Lucian Romașcanu, ministrul român al Culturii, pentru a discuta posibile soluții la nivelul UE pentru consolidarea rezilienței sectoarelor culturale și creative.

Emisarii europeni se vor întâlni atât cu primarul Timișoarei, Dominic Fritz, cât și cu Alin Nica, președintele Consiliului Județean Timiș, pentru a discuta despre programul TM2023.

De asemenea, membrii delegației vor vizita spații culturale și expoziții și vor asista la conferința susținută de scriitorul Orhan Pamuk la Universitatea de Vest din Timișoara. O altă întâlnire va fi cu refugiații ucraineni implicați în activități culturale.

CITEȘTE ȘI: Iașiul “suflă” Timișoarei brandul de țară 2023 la Transform Awards (foto)

Șeful delegației este Andrey Slabakov (Bulgaria). Alături de el se vor afla Hannes Heide (S&D, Austria), Viola von Cramon-Taubadel (Verzi/ALE, Germania), Victor Negrescu (S&D, România), Iuliu Winkler (PPE, România) și Vlad-Marius Botos (Renew, România).

Concluziile vizitei și viitoarele linii de acțiune vor fi făcute publice miercuri, 5 aprilie, într-o conferință de presă la care participă jurnaliști din România, Ungaria și Grecia.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *