Unii funcționari din Primăria Timişoara le dau cu tifla notarilor

finante 1

În contextul în care, de câteva luni, guvernul a decis simplificarea birocrației în instituțiile statului, dând ordine exprese ca acestea să nu mai solicite atâtea documente cetățenilor, autoritățile din Timișoara țin cu tot dinadinsul să îngreuneze situația.

Cel puțin așa se prezintă lucrurile la Direcția fiscală din cadrul Primăriei Timișoara, unde angajații instituției continuă să îi plimbe pe contribuabili solicitându-le diverse acte, unele absolut inutile.

De exemplu, în cazul unei moșteniri, pentru a transcrie un bun de pe numele defunctului pe cel al noului proprietar, se solicită depunerea unei cereri în acest sens, însoțită de copii după actul de dobândire a bunului și certificatul de moștenitor.

La ghișeu, însă, funcționarii primăriei solicită și o copie după certificatul de deces al celui care a aparținut, anterior, bunul respectiv.

Aceasta, în condițiile în care în sistemul informatic al primăriei ar trebui să figureze persoana moștenită ca fiind decedată și, mai ales, în condițiile în care se depune un certificat de moștenitor, pe care notarul nu îl poate întocmi, evident, decât pe baza unui certificat de deces. De aici, și întrebarea noastră: funcționarii primăriei contestă cumva legalitatea actelor notariale?


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *