Program prelungit la Evidența Persoanelor, la Timișoara

evidenta persoanelor

În scopul asigurării cadrului necesar desfăşurării în condiţii optime a procesului electoral, pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale din data de 27 septembrie 2020, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timișoara a adaptat programul de lucru cu publicul, astfel încât să rezolve operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate ale persoanelor cu drept de vot.

CITEȘTE ȘI: Medicul Virgil Musta, îngrijorat de explozia cazurilor Covid în România: „Probabil vom fi în situaţia Italiei de acum şase luni”

Primirea cererilor și eliberarea actelor de identitate se va face sâmbătă, 26 septembrie, între orele 8-16, și duminică, 27 septembrie, între orele 7-21. Preluarea cererilor pentru eliberarea actelor de identitate / stabilirea reședinței se va face numai pe bază de programare telefonică la numărul 0747.777.666. Pentru respectarea măsurilor de distanţare socială accesul în instituţie va fi permis astfel: pentru cel mult două persoane în fiecare ghişeu; cu cel mult de 10 minute înainte de ora programării.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *