Nu mințiți poporul cu contorul!

Nu mințiți poporul cu contorul!

În urma publicării articolului „Imagini incredibile, în Timișoara: umiliți, la coadă, ca pe vremea lui Ceaușescu. De vină, două companii importante”, în care scriam că oamenii sunt obligați să stea o zi întreagă la rând, la sediile Enel și E.ON din Timișoara, pentru a încerca să-și rezolve o problemă, Enel a reacționat printr-un e-mail transmis redacției:

Bună ziua,

În urma publicării materialului de presă cu titlul “Imagini incredibile, în Timișoara: umiliți, la coadă, ca pe vremea lui Ceaușescu. De vină, două companii importante”, vă rugăm să preluați în corpul articolului reacția reprezentanților Enel Energie.

“Sănătatea și siguranța clienților și a angajaților noștri sunt pe primul plan. Numărul clienților care au acces simultan în magazine este limitat – conform prevederilor legale – pentru a putea fi păstrată distanţa socială, zonele de așteptare din interior sunt închise, iar sistemul de alocare a bonurilor de ordine nu permite depășiri ale limitelor permise. Toate aceste aspecte pot afecta timpul de așteptare în magazine. De aceea, Enel Energie și Enel Energie Muntenia au crescut numărul angajaților implicați în activitatea din call center. De asemenea, conform legislației în vigoare (HG 1161/2021), accesul în magazinele Enel se poate face doar pe baza certificatului verde (pentru persoane în cazul cărora au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoane care fac dovada că se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2).

Pentru a crește gradul de confort și de siguranță pentru clienți, furnizorii Enel le recomandă să acceseze serviciile online puse la dispoziție (site, MyEnel) sau să apeleze numărul de call center. Astfel, pot afla aici informații despre facturi și sold, despre contract sau pot activa servicii precum factura electronică (pentru soldul de plată, clienții pot transmite un SMS la numărul 0722 180 888 cu mesajul “sold și codul de plată” și pot afla suma de plată). Pentru a evita timpul de așteptare în fața magazinului și, implicit, riscuri asociate COVID-19, clienții care dispun de certificat verde au posibilitatea de a se programa telefonic pentru vizita în magazinele Enel, apelând 021.9977 (apel cu tarif normal) și apăsând tasta 5. Furnizorii Enel iau măsuri de testare a angajaților și de pregătire a spațiilor destinate interacțiunii cu clienții, astfel încât acestea să se desfășoare în siguranță.”

Cu stimă,

Biroul de presă Enel România”

 

„Angajații de la Biroul de presă lucrează de acasă și nu au lăsat date de contact”

Am dorit să discutăm cu cineva de la Biroul de presă, tocmai pentru a nu se crea o confuzie: situația cozilor infernale datează de ani buni, nu doar de la apariția pandemiei, așa încât invocarea restricțiilor epidemiologice nu se justifică.

Spre mirarea noastră, deși comunicatul este asumat de Biroul de presă, la numărul de telefon înscris în acest document, 0372115694, a răspuns cineva de la Serviciul recepție, care ne-a transmis că angajații de la Biroul de presă lucrează de acasă și nu au lăsat date de contact.

Așadar, conform politicii generale a Enel, nici Biroul de presă nu este accesibil. Peste tot e închis. Singura conexiune a abonaților rămâne serviciul de call-center, unde trebuie să aștepte câteva ore până a fi preluați de un operator telefonic.

CITEȘTE ȘI: Superofertă! Curent electric de zece ori mai scump pentru o primărie din Timiș

Să stai zile întregi la coadă ca să-ți schimbi contractul sau doar să întrebi de ce nu ai primit factura, să nu poți vorbi cu nimeni la telefon, să trimiți acasă și pe cei de la Biroul de presă și apoi să ameninți că sistezi furnizarea energiei electrice, asta înseamnă să-ți bați joc de abonații de pe spatele cărora îți iei banii.

Din păcate, nu sunt semne că lucrurile s-ar putea îndrepta, după cum reiese chiar din comunicatul de presă transmis, probabil, în mod automat de cei de la Serviciul recepție.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

1 Comments
familia Jurca 2 noiembrie 2021
Nu ne mai mirăm! Companiile de distribuție prvate sau de stat își mențin salariile astronomice prin creșterea prețurilor si tertipuri care să faca pe consumatori sa plătească cat mai mult.Au devenit incomtrolabile , cu slabă calificare a angajaților si a serviciilor oferite!