Nou contract pentru salubritate, la Timișoara. Vezi care sunt pașii de urmat

Federația Asociațiilor de Locatari Timișoara (FALT) informează utilizatorii serviciilor de salubritate (asociații de locatari/proprietari, persoane fizice etc.) că după negocierile îndelungate cu Retim Timișoara, la care au fost prezenți pe lângă FALT și operatorul de salubritate, și instituții cu atribuții în domeniu precum ADID Timiș, respectiv Primăria Timișoara, s-a acceptat de comun acord un contract care urmează cât mai urgent să se semneze de către operator și asociațiile de locatari/proprietari, persoanele fizice, agenti economici.

FALT atrage atenția că la semnarea contractelor cu Retim va completa la articolul 3 zilele din săptămână când se va ridica gunoiul. Pentru asociațiile de locatari/proprietari se vor bifa două zile, atât pentru gunoiul rezidual, cât și pentru cel reciclabil, zilele fiind aceleași pentru ambele tipuri de deșeuri. În conformitate cu înțelegerea făcută cu Retim urmează ca intervalul orar să se comunice ulterior, în scris, în termen de maximum șase luni, acesta neputând depăși două ore.

Referitor la tarif, FALT precizează că el cuprinde și depozitarea, așa cum a confirmat Retim printr-o adresă scrisă. În aceste condiții, toți utilizatorii, în special asociațiile de locatari/proprietari, sunt rugați să se mobilizeze și să conlucreze cu Retim cât mai eficient, astfel încât semnarea contractelor să se facă în termen.

Cetățenii sunt rugați să înțeleagă și să selecteze gunoiul așa cum au obligația, în pubele separate, iar sticlele să se depună în clopotele special amenajate. În cazul în care numărul de persoane nu va fi declarat corect și dacă gunoiul nu va fi selectat, „vom avea probleme cu toții, România nu își va putea respecta obligația față de UE și vom plăti taxe în plus ce se vor reflecta și în tariful pe care acum îl plătim”, se arată în comunicatul FALT.

În cazul în care pe parcurs apar probleme la semnarea contractului, la derularea lui, la raportarea numărului de persoane, FALT poate fi sesizată în scris pentru a se putea implica în rezolvarea lor.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Un raspuns la “Nou contract pentru salubritate, la Timișoara. Vezi care sunt pașii de urmat

  1. Care Lege stipulează că AS de Prop. au atribuții la salubrizarea localităților,mai concret,în statutul as.și actul de înființare este stipulat activitatea de salubrizare?
    Contractele sunt individuale,contracte colective cu operatorii de servicii publice sunt ,din punt de vedere juridic lovite de nulitate absolută(art.1250 C.C.)

Lasă un răspuns