Mobilități educaționale ale elevilor Școlii Gimnaziale nr. 18 din Timișoara

Mobilități educaționale ale elevilor Școlii Gimnaziale nr. 18 din Timișoara

Mobilități educaționale ale elevilor Școlii Gimnaziale nr. 18 din Timișoara

Proiectul Passion ESL (programul Erasmus+), inițiat de Școala Gimnazială 18 în parteneriat cu școli din Turcia, Italia și Polonia, derulat timp de trei ani, a cuprins o serie de mobilități ale instituților partenere, implicând atât activități școlare, cât și sesiuni educative menite să contribuie la eficientizarea integrării în comunitate a elevilor aflați în risc de abandon școlar.

Una dintre mobilitățile elevilor participanți desfășurate în cursul acestui an a avut loc în România, în primăvara acestui an, în luna aprilie.

Elevii și profesorii au participat la activități comune desfășurate în cadrul IO1 precum: Micul pictor, Emoții desenate pe podea, Prietenia, Mingea florilor, Balonul furiei, Descoperind Europa, Sunetul muzicii, activități care vor face parte din manualul final pentru profesori.

Pe 9 și 10 mai, a avut loc o întâlnire transnațională a școlilor implicate în proiect.

Partenerii, în prezență fizică și online, au discutat atât despre finalizarea manualului pentru profesori care va conține activități pentru reducerea părăsirii timpurii a școlii, cât și despre finalizarea cursurilor de pe platforma online.

CITEȘTE ȘI: Care sunt cele mai poluate drumuri din România. Șoseaua de ieșire din țară prin vama Nădlac se află pe listă

Resursele online, actualizate în mod constant cu activități în toate limbile parteneriatului, vor putea fi implementate la școală cu elevi de diferite vârste.

O altă mobilitate a elevilor a avut loc online în perioada 23-27 mai 2022, fiind coordonat[ de partenerul școlii italiene „Maria Adelaide”.

Elevii și profesorii au participat la activități comune dezvoltate de către școala parteneră italiană, cu scopul de a crește abilitățile interpersonale și intrapersonale ale cursanților, competențele sociale, civice, interculturale și abilitățile culturale din viața reală pentru elevi.

Alte obiective ale acestei întâlniri au fost promovarea comunicării între elevi, formatori și profesori, creșterea colaborării și empatiei pentru cineva perceput ca fiind diferit, precum și creșterea competențelor în a doua limbă a elevilor (engleza).


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *