Kaufland sporeşte verificările la rafturi, după ce clienţii magazinului au fost îmbiaţi cu „boli la ofertă”

carne stricata

Kaufland sporeşte verificările la rafturi, după ce clienţii magazinului au fost îmbiaţi cu „boli la ofertă”. În urmă cu câteva zile, Renaşterea bănăţeană a publicat un articol care făcea referire la lipsa de respect a reprezentanţilor magazinelor faţă de clienţi, cărora le oferă la rafturi produse neambalate, în speţă, carne, punând în pericol sănătatea consumatorilor.

Reprezentanţii magazinului Kaufland s-au sesizat şi, după cum susţin prin intermediul unui comunicat transmis redacţiei, au sporit verificările la rafturi.

„În urma situației semnalate, am demarat verificări în magazinul de pe str. Gheorghe Lazăr din Timișoara la ambalajele produselor din carne expuse în vitrinele frigorifice, conform procedurii interne. Prospețimea produselor este deosebit de importantă pentru noi și tratăm cu prioritate misiunea de a o asigura tuturor clienților. Echipa din magazin desfășoară verificări zilnice de prospețime la raft, inclusiv a integrității ambalajelor și pentru a preîntâmpina astfel de excepții, am sporit frecvența acestora”, se arată în comunicat.

Reamintim că luni, 22 mai, pe rafturile cu produse la ofertă se aflau caserole cu carne, unele dintre ele cu folia ruptă, altele fără folie protectoare. Este inadmisibil ca într-un supermarket să fie oferite spre vânzare produse din carne crudă, neambalate, amplasate pe rafturi.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

4 thoughts on “Kaufland sporeşte verificările la rafturi, după ce clienţii magazinului au fost îmbiaţi cu „boli la ofertă”

  1. Vai si amar, personalul angajat in ultimul timp este de slaba calitate si nu isi fac atributiunile cum trebuie. Atentie si la casele de marcat ca va inseala la bani. Casieritele noi sunt sub orice critica.

    1. Sandule, mai stii lozinca: „astia-s oamenii, cu astia defilam”. Raspunsul este usor de dat: comertul nu are de unde sa recruteze personal calificat, pentru ca acesta lipseste cu desavarsire, carevasazica nu exista. Si la salariile pe care le platesc marile firme „europene” nu-i de mirare ca nu vrea nimeni la lucre acolo.

  2. Subscriu ! La fel, în Auchan !!! Cafea arabica, cutie ,,made in France” – 54 lei, cu termen depășit !!!

  3. Si la Profi se intampla sa gasesc produse expirate sau aproape de termenul de expirare…
    Cred ca asta e politica magazinului, ca am observat asta in toate magazinele profi in care am fost.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *