Ce strategii parşive au unele lanţuri comerciale din Timişoara

reducere1

În magazinele din Timişoara au apărut tot mai multe etichete care anunţă reduceri ale preţurilor.

Acestea însă nu se datorează corectitudinii liderilor lanţurilor comerciale, care, dimpotrivă, încearcă prin diverse strategii să-şi păcălească clienţii, sub pretextul scăderii TVA.

Este de-a dreptul frapant până unde pot merge reprezentanţii unor supermarket-uri cu ipocrizia pe care o dovedesc afişând la raft o reducere de doar câţiva bănuţi…

Problema este cu atât mai gravă cu cât, chiar înainte de scăderea TVA-ului, marile magazine au urcat artificial preţurile la majoritatea mărfurilor, ca să aibă apoi de unde să reducă TVA-ul. Acum, preţurile sunt mai mari decât înainte, concluzie la care probabil că au ajuns şi mulţi bănăţeni…

Revoltător este însă că nici o autoritate în domeniu nu se autosesizează şi nu „taxează” aceste măgării ale lanţurilor comerciale!

Citeşte şi:

Ce consecinţe pot avea două minute de… linişte, atunci când ai copii (FOTO)

 

 


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

3 thoughts on “Ce strategii parşive au unele lanţuri comerciale din Timişoara

  1. ÎNSĂ NESIMȚIRE CELOR DE LA Kaufland le întrece pe toate!Revista or anunță cu surle și trâmbițe preturi promoționale la o serie de produse,însă miercuri dimineață dacă intri la ora 8 și câteva minute intri constați ca majoritatea celor care sunt f.convenabile s-au…terminat!Ceri explicații și personalul Îți răspunde rânjind ca…s-au terminat!Le recomanzi sa nu le mai treacă în revista lor!Ți se răspunde …sarcastic:nu ati vazut ca scrie ,,cu litere mici,,: în limita stocului disponibil!?Adevărul este ca dimineață devreme întâi își fac …plinul cu aceste produse cei din personal și rudele și prietenii lor!Cu alte cuvinte …vânzarea pe sub tejghea s-a reinvestit!În magazine nemțești. …Din belsug-în stoc excedent!-apucături…românești!

  2. cu Kaufland am patit si eu anul trecut (si cu Billa si cu Profi si cu Penny …) …. daca proceda-i mai cu tupeu si chema-i seful de magazin + telefon la linia lor de la sediul central, crede-ma ca rezolva-i problema. au strategii prin care repun in vanzare ceea ce e la oferta (daca merita) si astfel isi impart profitul – smenuri made in romania, ca doar suntem inventivi …

  3. Din păcate la noi toate strategiile comerciale made în Occident se balcanizeaza! Hipermarket-urile din Timisoara își bat joc de clienți cât cuprinde!În Germania am văzut promoții și reduceri pe bune la aceleași hipermarket-uri, oare chiar nu le e jena? Mai au și tupeul sa te întrebe la casa:a fost totul în regula? Mi-e și sila sa le răspund!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *