A început restructurarea aparatului administrativ într-un județ din vestul țării. Concedieri în masă

oradea 3

Agenţia de Management al Destinaţiei Bihor, instituţia din subordinea Consiliului Judeţean Bihor menită să dezvolte turismul în judeţ, dar care nu se poate lăuda cu rezultate notabile în ultimii ani, se restructurează din temelii.

Într-o şedinţă a Adunării Generale a Acţionarilor (AGA), care a avut loc sâmbătă, s-a luat decizia ca organigrama agenţiei să fie redusă de la 16 posturi la două, iar toţi angajaţii au fost disponibilizaţi.

„Începând cu ieri (n.r. marţi), am dat preavizul tuturor angajaţilor, după desfacerea contractelor de muncă. Urmează ca posturile cele două din noua organigramă să fie ocupate prin interviu, în urma unei evaluări interne în rândul tuturor angajaţilor. Dacă nu va fi posibil să ocupăm poziţiile cu oameni din rândul foştilor angajaţi, vom căuta în exterior”, a declarat miercuri, pentru BIHOREANUL, Mihai Jurca, reprezentantul CJ Bihor în AGA.

Cele două posturi păstrate în organigrama AMD sunt de execuţie, viitorii angajaţi având sarcina să continue implementarea unui proiect cu finanţare europeană pe care agenţia îl derulează. Deocamdată, nu a fost stabilită comisia care va selecta cei doi angajaţi, şi nici calendarul interviurilor. Ele se vor organiza însă în perioada celor 20 de zile lucrătoare în care toţi salariaţii AMD Bihor sunt în preaviz.

În aceeaşi şedinţă AGA, s-a luat decizia ca la AMD să se facă un inventar, dar şi un audit financiar. „Sper ca în cel mai scurt timp să putem prezenta rezultatele, dar nu ştiu să vă spun când. Auditorul ne-a spus că depinde de ce va găsi acolo”, a precizat Jurca.

 

ebihoreanul


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *