Vlad Boldura, candidat al Alianței USR PLUS pentru Consiliul Local Timișoara: „Viitorii consilieri locali trebuie să fie în primul rând deschiși către cetățeni și apropiați de aceștia”

Vlad Boldura este, la cei 30 de ani ai săi, cel mai tânăr candidat al Alianței USR PLUS pentru Consiliul Local Timișoara.

Timișorean încă din timpul liceului, el aduce echipei de consilieri locali ai USR PLUS experiențe din mai multe domenii diferite. Este licențiat în Finanțe și Bănci, dar cea mai mare parte a experienței sale profesionale este în domeniul IT, în zona securității cibernetice. Anii de studenție i-a petrecut făcând voluntariat în zona de comunicare și PR, iar implicarea sa în politică a venit o dată cu lansarea proiectului numit PLUS de către Dacian Cioloș.

Experiența sa profesională vine din mai multe domenii: vânzări, traduceri, telecomunicații, iar acum IT. El crede că viitorii consilieri locali trebuie să fie în primul rând deschiși către cetățeni și apropiați de aceștia, pe lângă competențele lor profesionale. El crede că în ultimii ani, Consiliul Local Timișoara s-a dovedit a fi o simplă extensie a Primarului, iar consilierii locali și-au pierdut demult statutul de reprezentanți ai cetățenilor.

Vlad are proiecte, în general, pe trei axe mari:

–        Digitalizarea administrației publice locale, un capitol la care România este la coada Uniunii Europene.

–        Natural, în zona de tineret, pentru că deși o mare parte din populația Timișoarei e compusă din tineri, măsurile dedicate acestora nu se ridică la înălțimea așteptărilor;

–        Îmbunătățirea infrastructurii sportive și programe de sport pentru toți – pentru că sportul trebuie crescut la toate nivelurile, nu doar cel de performanță.

Alături de ceilalți candidați ai USR PLUS la Consiliul Local Timișoara, prioritatea lui Vlad Boldura va fi de a transforma Consiliul Local într-un partener de încredere, transparent și deschis pentru cetățenii orașului.

 

Acest material a fost comandat de Partidul Unitate, Libertate și Solidaritate (parte a Alianței USR PLUS) și realizat de operatorul economic TIMPRESS SA într-un tiraj de 6015 exemplare. Cod unic de identificare: 21200391.

 


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns