„Investițiile majore, care fluidizează traficul din Timiș, sunt prioritare pentru administrația pe care o conduc, iar eforturile noastre se concentrează într-o mare proporție în această direcție.
Din categoria investițiilor majore în infrastructură face parte și noul drum care va lega Timișoara de autostradă, ai cărui indicatori tehnicoeconomici au fost aprobați de guvern”, a anunțat președintele Consiliului Județean Timiș, Călin Dobra.
Proiectul de investiții „Drum de legătură autostrada A1 Arad –Timișoara –DN 69” are zece kilometri și două benzi pe sens, de la intersecția spre Sânandrei și autostradă, fiind, practic, a treia descărcare de pe autostradă, după Remetea şi Giarmata.
Vor tranzita noul drum între 25 și 29 de mii de mașini, estimează prognoza de trafic inclusă în proiect.
Aproximativ 260 de milioane de lei va costa noua șosea, bani proveniți din fonduri europene și din bugetul de stat,
prin Ministerul Transporturilor, lucrările urmând să dureze un an și jumătate.
A inceput constructia?Cand se da in folosinta?Cam asta ne intereseaza,restul e poveste….
De ce nu-l faceti pe patru benzi ? Ginditi-va si pentru viitor. Ce s-ar fi intimplat cu Timisoara, daca toti arhitectii de acum 100-150 de ani, ar fi facut strazi cu doua benzi in centrul orasului. Inca nu am ajuns la nivelul de pregatire si cultura al oamenilor de acum un secol, pentru ca in toata mass media se promoveaza articole despre brigite sfat si bianca dragusanu si iubitul ei drogat la volanul unui Porsche Cayenne. Pina nu terminam cu asemenea imbecilitati, nu ne putem dezvolta.
2 benzi pe sens inseamna 4 benzi.
Eu as vrea sa vad demersuri si pentru un drum de legatura de la nodul A1 de la Remetea Mare pana la sectiunea cu 4 benzi a DN6 din Ghiroda. Numai cu aceste 2 drumuri de legatura Timisoara va avea un acces decent la autostrada.