
După situația scandaloasă semnalată zilele trecute la Kaufland, unde s-a instalat un fel de Zid al Berlinului pentru a separa vaccinații de restul lumii, iată că un alt supermarket timișorean provoacă revoltă.
Deschis cu mare tam-tam săptămâna trecută, magazinul Carrefour din Strada Bucovinei se confruntă cu un fenomen care provoacă indignarea clienților: o mare parte a produselor figurează ca oferte comerciale, cu prețuri reduse, doar la raft, la casierie prețurile nefiind promoționale. Nu e vorba doar de câteva produse, ci de serii întregi, explicația angajaților fiind că de vină ar fi aplicația.
După ce clienții semnalează inadvertența (cei care remarcă că au plătit mai mult), situația se rezolvă manual: reducerea se face cu pixul pe bon, iar oamenii își primesc, totuși, diferența de preț, cu toate că se pierde timp îndelungat la fiecare astfel de procedură.
Tot din cauza acestei aplicații nefuncționale, clienții nu pot folosi nici bonurile de cumpărături din zilele trecute, pe care aveau trecute alte reduceri importante.
”Nu merge aplicația”, este răspunsul angajaților, care nu mai știu nici ei cum să explice că la raft e un preț, iar la casă, altul, și nici că banii care le apar oamenilor pe bonurile anterioare nu mai pot fi folosiți.
În disperare de cauză, s-a ales o metodă de compromis, dar care complică și mai mult lucrurile: s-au scos ofertele promoționale de la raft, pentru a se potrivi cu cele de la casele de marcat!
CITEȘTE ȘI: Uniunea Europeană interzice încălzirea cu lemne. Oficial: măsura va fi implementată și în România
Problema e că ofertele au rămas în revista promoțională, distribuită în oraș, care arată clar că ofertele sunt valabile până în 1 decembrie. Probabil că asta este marea preocupare celor de la Carrefour în momentul de față: cum să scoată ofertele din revista deja distribuită? Mult mai simplu ar fi să facă să meargă aplicația.
Toate super marketurile ne trateaza ca pe sclavi ai cumpărăturilor. Minciuni la greu.
Jura te 🤣