Un important producător de mezeluri renunță la E-uri! În ce investește peste 1 milion de euro

mezeluri

Un cunoscut producător de mezeluri face un anunț de senzație. Acesta a scos E-urile din mezeluri. Mai mult, renumitul producător va investi peste 1 milion de euro.

Producătoruld e mezeluri Cris-Tim lansează o amplă campanie de promovare pentru a anunța că acum face mezeluri fără gluten. Și fără amidon. Și fără MDM. Și fără soia. Și fără Coloranți sintetici. Și fără monoglutamat de sodiu.

Concret, Cris-Tim lansează o campanie cu mesjul central „Eticheta Curată”

Producătorul va investi peste un milion de euro în campania de promovare, după cum a declarat pentru Paginademedia.ro Radu Timiș Junior, fiul propreitarului Cris-Tim și cel care gestionează zona de marketing și distribuție.

Potrivit acestuia, campania care a început în online, cu un teasing făcut de Vizante și mai multe vedete, va fi lansată oficial de astăzi, cu cinci spoturi noi pe TV, dar și declinări pe radio, outdoor, activări și promo în online. Această fază a campaniei va dura aproximativ două luni.

VEZI MAI MULTE PE paginademedia.ro


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

2 thoughts on “Un important producător de mezeluri renunță la E-uri! În ce investește peste 1 milion de euro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *