UPDATE. Trenuri blocate în drum spre București. Cel din Arad are întârziere 330 de minute

Trenuri blocate în drum spre București. Cel din Arad are întârziere 330 de minute

Trenuri blocate în drum spre București. Cel din Arad are întârziere 330 de minute

UPDATE

CFR Călători a venit cu precizări în privința întârzierilor trenurilor

”CFR Călători informează că în cursul nopţii 13/14 iulie 2023, din cauza condiţiilor meteorologice nefavoabile, s-au produs deranjamente la infrastructura feroviară (lipsă de tensiune în linia de contact / căderi copaci) ce au condus la întreruperea temporară a circulației pe mai multe secţii feroviare, survenid întârzieri în circulaţia trenurilor CFR Călători, astfel:

între Rastolnita-Lunca Bradului (secţia Siculeni – Deda)

  • IR 1646 Târgu Mureş – Braşov – 405 minute
  • IR 1645 Bucureşti Nord – Târgu Mureş – 219 minute
  • R 4511 Miercurea Ciuc – Budapesta – 202 minute

între Jena – Caransebes (Timişoara Nord – Caransebeş)

  • IR 79 Budapesta – Bucureşti Nord – a plecat din Zagujeni ora 02.28 cu 175 minute.

între Bibesti – Barbatesti (secţia Filiaşi – Târgu Cărbuneşti)

  • IR 1922 Arad – Mangalia – a staţionat 66 minute în Cărbuneşi aşteptând finalizarea intervenţiei derezinei pantograf

lipsa tensiune staţia Musculeşti. Circulaţia s-a redeschis la ora 05:45 cu tracţiune diesel.

  • IR 1922 Arad – Mangalia a staţíonat în  Bărbăteşti de la ora 02.43 cu +99 minute întârziere
  • CFR Călători a pus la dispoziţie de la staţia Craiova tracţiune diesel pentru pendulare trenuri
  • Ca urmare a întârzierii cumulate de 350 minute a trenului IR 1922 , în staţia Bucureşti Nord (plecare 06:30) a fost format un tren suplimentar care a preluat pasagerii cu destinaţía Constanţa /Mangalia.

între Domasnea Cornea-Poarta (secţia Orşova – Cransebeş)

  • IR 79 Budapesta – Bucureşti Nord a  plecat cu un total de 355 minute întârziere
  • IR 78 Bucureşti Nord – Budapesta – 80 minute
  • R 9551 Orşova – Caransebeş – 100 minute

între Campina-Floresti Prahova  (secţia Ploieşti Vest– Câmpina)

  • IR 1932 Oradea – Mangalia – 44 minute (plecare total 107 minute, din care 63 minute au fost restricţii pe infrastructură)
  • IR 1941 Satu Mare – Mangalia -195 minute
  • R 3041 Ploieşti Sud – Braşov

Trenul IR 407 Budapesta– Braşov a sosit în Episcopia Bihor cu 118 minute intârziere de la administratia MAV.

În funcție de evoluția situației, sunt posibile și alte decalări ale orariilor trenurilor.

Circulația în zonele afectate se va desfășura în funcție de măsurile operative stabilite și dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA. Detalii despre situaţia circulaţiei pot fi solicitate la managerul infrastructurii feroviare – CFR SA, cel care organizează şi dirijează circulaţia tuturor trenurilor pe calea ferată.

CFR Călători a pus la dispoziția managerului de infrastructură -CFR SA, tracţiune diesel, după producerea deranjamentelor”, transmit reprezentanții companiei.

Știrea inițială

Cel puțin zece trenuri înregistrează întârzieri, în această dimineață, potrivit tabelei de sosiri de la Gara de Nord din București. Unele dintre ele au întârziere chiar și de peste 300 de minte, scrie antena3.ro.

CFR Călători a transmis o informare, ieri, 13 iulie, cu privire la instituirea unor restricții de viteză, din cauza caniculei, fapt ce ar putea provoca întârzieri.

Nu se știe, însă, dacă acesta este motivul întârzierilor înregistrate la sosiri, în Gara de Nord, sau condițiile meteo de astăzi, 14 iulie 2023, când, București și Ilfov se află sub avertizare meteo de furtună.

„CFR Călători informează că urmare a fenomenelor meteo extreme de caniculă și disconfort termic accentuat, care se înregistrează pe anumite secții feroviare, managerul infrastructurii – CFR SA, aplică restricții de viteză, ceea ce generează întârzieri în circulația trenurilor.

Această măsură aplicată de managerul infrastructurii este obligatorie pentru siguranţa traficului feroviar și este luată de majoritatea administraţiilor de cale ferată din lume, nu doar din România.

CITEȘTE ȘI: „Tinerețe fără bătrânețe și viață fără de moarte”, spectacol de teatru cu marionete gigantice, la Timișoara

CFR Călători face eforturi susținute pentru menținerea în circulație a tuturor unităţilor de material rulant dotate constructiv cu instalații de climatizare. Întregul parc de vehicule feroviare este verificat din punct de vedere tehnic – funcțional înainte de plecarea în cursă, pentru evitarea defectărilor în parcurs.

Pentru menținerea în funcțiune a instalațiilor de climatizare au fost dispuse măsuri suplimentare de mentenanță a instalaţiilor de climă în reviziile de vagoane care formează garniturile de tren precum și însoțirea cu electricieni de vagoane în anumite intervale orare, atunci când sunt situații de caniculă sau alte fenomene meteo extreme specifice verii (cod roşu).

Însă, în zilele cu temperaturi exterioare caniculare există situații în care instalațiile de climatizare din dotarea vagoanelor de călători sunt suprasolicitate și intră în regim “avarie răcire”, mai ales în condițiile unui grad de ocupare apropiat de 100% din numărul de locuri. În astfel de cazuri, instalațiile funcționează în regim de ventilație.”


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *