Începând de mâine, traseele școlare S6 V.Economu – C.D.Loga și S10 Balta Verde – C.D.Loga vor fi modificate.
Traseul S6 V. Economu – C.D.Loga va fi prelungit până în cartierul Plopi și va fi denumit in continuare S6: Plopi – V. Economu – C.D. Loga, având următoarele trasee și stații noi: Traseu dus – strada Tata Oancea – Strada Albăstrelelor – strada Canalul Bega – strada Rudolf Walter – Strada Câmpului – strada Iosif Vulcan – Calea Dorobanților și în continuare pe traseul existent.
CITEȘTE ȘI: Drum mai rapid spre litoralul grecesc, pentru timișoreni
Stații noi dus: Școala Plopi (statie L21) – Albăstrelelor (stație L21) – Rudolf Walter (stație L21) – Uzina de Apă (stație L21,E8) – Iosif Vulcan (stație L21,E8). Traseu întors – continuare de la traseul existent – strada Iosif Vulcan – Strada Câmpului – strada Rudolf Walter – strada Canalul Bega – Strada Albăstrelelor – strada Tata Oancea – strada Jules Verne – strada Traian Demetrescu – Strada Albăstrelelor – strada Canalul Bega – strada Rudolf Walter – Strada Câmpului – strada Iosif Vulcan – Calea Dorobanților – Piața Virgil Economu. Stații noi întors: Iosif Vulcan (stație L21,E8) – Uzina de Apă (stație L21,E8) – Rudolf Walter (stație L21) – Albăstrelelor (stație nouă pereche cu statia Albăstrelelor L21) – Școala Plopi (stație E8) – Lalelelor (stație nouă, în dreptul stației L1, la marginea carosabilului) – V. Economu (stație M29).
CITEȘTE ȘI: Cinci români au fost condamnați după ce au violat o tânără în grup, în Marea Britanie
Plecări dus: Școala Plopi – 7,10; plecări întors: MIU/Ungureanu – 12,10; 13,10; 14,10. Unități școlare deservite: Liceul W. Shakespeare, Școala Gimnazială „Rudolf Walter”, Școala Generala nr. 6 (W. Shakespeare), Colegiul Național „Ana Aslan”, Colegiul Tehnic „I.C. Brătianu” (MIU), Colegiul Tehnic „Emanuil Ungureanu”, Colegiul Național „C.D. Loga”, Colegiul Național Pedagogic „Carmen Sylva”.
Traseul S10 Balta Verde – C.D.Loga va fi prelungit până la capătul Căii Bogdăneștilor și va fi denumit în continuare S10 Ronaț – Balta Verde – C.D.Loga, având următoarele trasee și stații noi: Traseu dus – Ronaț – Calea Bogdăneștilor – Strada Macilor și în continuare pe traseul existent; stații noi dus: Ronaț (stație L5) – Adam Muller Guttenbrunn (stație L5) – Madona (stație L5) – Grigore Alexandrescu (statie L5); traseu întors – continuarea de la traseul existent – Bulevardul Cetății – întoarce pe bulevardul Cetății, la semafoarele din intersecția străzii Gheorghe Lazăr cu Bulevardul Cetății – strada Mircea cel Bătrân – strada Macilor – Calea Bogdăneștilor – Ronaț; stații noi întors: Cetății (pe strada Mircea cel Bătrân la intersecție cu Bulevardul Cetății – pereche cu stația existentă) – Bărăgan (stație nouă în carosabil, la intersecția strada Mircea cel Bătrân cu strada Deportații din Bărăgan – pereche cu stația existentă) – Mircea cel Bătrân (stație nouă în carosabil, la intersecția străzilor Macilor și Mircea cel Batrân – pereche cu stația existentă) – Macilor (stație L5) – Grigore Alexandrescu (stație L5) – Madona (stație L5) – Adam Muller Guttenbrunn (stație L5) – Ronaț (statie L5).
Plecări dus: Ronaț – 7,15; plecări întors: MIU/Ungureanu – 12,10; 13,10; 14,10. Unități școlare deservite: Colegiul Tehnic „I.C.Brătianu” (MIU), Colegiul Tehnic „Emanuil Ungureanu”, Colegiul Național „C.D. Loga”, Colegiul Național Pedagogic „Carmen Sylva”.