Drum mai rapid spre litoralul grecesc, pentru timișoreni

La finalul săptămânii trecute au fost inaugurați ultimii 26,3 kilometri din autostrada care unește Belgradul cu Macedonia de Nord, întregind partea de sud a Coridorului 10 paneuropean.

CITEȘTE ȘI: Vine ciclonul peste România. Cod galben de furtuni, extins în 27 de județe! Harta zonelor afectate

Astfel, timișorenii dornici să ajungă pe litoralul Greciei vor circula cu prudență până la Moravița, vor trece în Serbia, iar apoi vor putea urca pe șoseaua de mare viteză la Smederevo și vor coborî la Salonic.

După indicațiile Google Maps, acest drum poate fi parcurs în șase ore și jumătate, dar poate dura mai mult, întrucât există și câteva puncte de frontieră care trebuie trecute, precum și mai multe puncte de taxare, toate acestea implicând timp suplimentar.

CITEȘTE ȘI: Imagini înfiorătoare surprinse la Dudeștii Vechi. Pomi uriași, smulși din rădăcini (video/foto)

Porțiunea recent finalizată se află pe Cheile Grdelica, unde au fost construite 33 de poduri, dintre care cel mai înalt este Vrla, de 62 de metri, precum și două tuneluri de mare lungime, Manojla și Predejane.

Între timp, așa cum știm, la noi în țară nu a fost încă finalizată nici măcar autostrada Lugoj – Deva.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Un raspuns la “Drum mai rapid spre litoralul grecesc, pentru timișoreni

  1. Interesant cum, o tara trecuta prin razboi, „aflata in sfera de influenta a Rusiei si a Chinei” reuseste sa termine o bucata importanta, lunga si greu de realizat dpdv al reliefului.
    In timp ce Romania, plateste bani grei la companiile straine de constructii, si se afla sub jugul MCV, dupa ce toate criteriile technice au fost indeplinite (contracte EADS, vezi inchisul dosarului de catre DNA, precum si decoratiile LCK primite de la ambasadele Germaniei, Frantei).

    Oare portul Constanta-Schengen legat de o eventuala autostrada continua de la Constanta la Nadlac ar afecta grav interesele economice ale Germaniei (portul Hamburg) precum si interesele economice ale Olandei, portul Rotterdam?

Lasă un răspuns