Transbordare auto pentru 8 trenuri de călători, pe relaţia Simeria – Petroşani – Târgu Jiu

Doi bărbați au furat cabluri de cupru și au lăsat fără semnal intrarea în gara Simeria

Transbordare auto pentru 8 trenuri de călători, pe relaţia Simeria – Petroşani – Târgu Jiu

În perioada 05 – 10 noiembrie 2023 traficul feroviar de călători pe relaţia Simeria – Petroşani – Târgu Jiu se desfăşoară în condiţii speciale, cu transbordare auto, măsură necesară pentru continuarea lucrărilor de tip QUICK WINS aflate în derulare în staţia CF Livezeni, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.

Lucrările la suprastructura feroviară din staţia CF Livezeni sunt incluse în LOTUL 5, km 235+520 – 239+568 (graniţa SRCF Timişoara cu SRCF Craiova), unde stadiul de execuţie, la ora actuală, este de 68%.

Astfel, pentru asigurarea frontului de lucru în zona şantierului, dar şi pentru a menţine continuitate în traficul feroviar de călători în perioada lucrărilor, care impun scoaterea de sub tensiune a liniei de contact aferentă intervalului Livezeni – Strâmbuţa, inclusiv a liniilor I şi II din staţia Livezeni, constructorul asigură transbordare cu mijloace auto între staţiile Târgu Jiu – Simeria (retur) şi Târgu Jiu – Petroşani (retur), pentru călătorii din 8 trenuri IR/R, care circulă pe relaţiile Bucureşti Nord – Arad (şi retur), Bucureşti Nord – Teiuş, Cluj Napoca – Bucureşti Nord, respectiv Craiova – Petroşani (şi retur), astfel:

Transbordare auto pe relaţia Târgu Jiu – Simeria (şi retur), respectiv Târgu Jiu – Petroşani (şi retur), în perioada 05.11.2023 – 10.11.2023, pentru următoare 4 trenuri InterRegio (IR):

– IR 1821 (Bucureşti Nord – Arad) – transbordare auto între staţiile Târgu Jiu – Simeria, în perioada 05-08.11.2023

– IR 1822 (Arad – Bucureşti Nord) – transbordare auto între staţiile Simeria – Târgu Jiu, în perioada 06-09.11.2023

– IR 1835 (Bucureşti Nord – Teiuş) – circulă doar pe relaţia Bucureşti Nord – Videle – Craiova – Târgu Jiu, cu transbordare auto Târgu Jiu – Petroşani, în perioada 06-09.11.2023. Se anulează pe relaţia Târgu Jiu – Simeria – Teiuş – Cluj Napoca

– IR 1836 (Cluj Napoca – Bucureşti Nord) – transbordare auto între staţiile Petroşani – Târgu Jiu, în perioada 07-10.11.2023, cu continuarea traseului pe ruta Târgu Jiu – Craiova – Videle – Bucureşti Nord. Se anulează pe relaţia Cluj Napoca – Teiuş.

Transbordare auto pe relaţia Târgu Jiu – Petroşani şi retur în perioada 06 – 10.11.2023 pentru următoare 4 trenuri Regio (R):

– R 2085 Craiova – Petroşani

– R 2088 Petroşani – Craiova

– R 2089 Craiova – Petroşani

– R 2080 Petroşani – Craiova

CITEȘTE ȘI: Șefa cu zero studii de medicină a Direcției de Sănătate Publică Timiș sfidează legea frontierei de stat a României

”Reamintim în acest context faptul că, pe raza SRCF TIMIŞOARA sunt operaţionale toate cele 5 şantiere pentru lucrări tip QUICK WINS, unde se execută lucrări de reparaţii punctuale pentru ridicarea restricţiilor de viteză pe o lungime totală de 12,648 km CF, pe intervalul CF Băniţa – Petroşani Triaj – Petroşani – Lunca Jiului – Livezeni (graniţa SRCF Timişoara cu SRCF Craiova). Valoarea totală a celor 5 contracte, semnate în luna noiembrie 2022, cu o durată de implementare de 24 de luni, este de 56,13 milioane lei, fără TVA, finanţarea fiind asigurată din fonduri nerabursabile PNRR”, transmite sursa citată.

La ora actuală, stadiul de execuţie întregistrează procente de 68% – 86% pe LOTURILE 3, 4 şi 5, respectiv 10% – 20% pe LOTURILE 1 şi 2, unde şantierele au fost deschise la finalul lunii septembrie.

Linia CF Petroşani Triaj – Graniţa SRCF Timişoara

– Lot 3 Petroşani Triaj – Lunca Jiului, km 79+500 – 79+848 – stadiul execuţiei 85%

– Lot 4 Lunca Jiului – Livezeni, km 79+878 – 82+100 – stadiul execuţiei 86%

– Lot 5 Livezeni – Graniţa SRCF Timişoara, km 82+100 – 84+710 – stadiul execuţiei 68%

– Linia CF Băniţa – Petroşani Triaj – Petroşani

– Lot 1 Băniţa – Petroşani Triaj, km 70+402 – 74+600 – stadiul execuţiei 10%

– Lot 2 Petroşani Triaj – Petroşani, km 74+ 600 – 77 + 870 – stadiul execuţiei 20%

”Menţionăm faptul că, lucrările de tip QUICK WINS sunt lucrări la suprastructura feroviară, care se execută punctual între kilometrii de cale ferată cu restricţii de viteză pe intervalele CF contractate, şi constau în înlocuirea componentelor aferente suprastructurii – şină, traverse, material mărunt de cale, aparate de cale, bretele (legătura între 2 linii paralele), schimbătoare de cale cu dublă joncţiune (TDJ) -, inclusiv montarea de dale elastice la trecerile la nivel cu calea ferată şi au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie, prin creşterea vitezei şi a gradului de siguranţă feroviară!

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA – companie care administrează infrastructura feroviară publică – desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă”, informează CFR.

Foto: arhivă cu titlu ilustrativ


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *