Trafic cu dureri de cap și pe drumurile naționale din vestul ţării

Nu numai drumurile din Timișoara au intrat sub zodia reparațiilor, ci și cele din afara orașului. Mai-marii de la drumurile naționale au anunțat intrarea într-o campanie de plombare a gropilor din asfalt și de aducere – atât cât se poate – a șoselelor la standarde de siguranță normale. Vestea nu este plăcută pentru cei care și-au planificat deplasări în țară, aceștia riscând să intre în eventualele vacanțe cu încetinitorul.

Reparațiile, care ar trebui să se termine până la 30 iunie, vor îngreuna traficul și pe drumurile naționale din vestul țării.

“În această perioadă, în toate regionalele noastre se lucrează la punerea în ordine și aducerea la un nivel decent de viabilitate a drumurilor naționale și a autostrăzilor, astfel încât să putem circula civilizat, într-un timp cât mai scurt.

Facem apel la șoferi să înțeleagă importanța efectuarii lucrărilor în această perioadă a anului, chiar dacă ele pot crea un mic disconfort. Lucrările sunt necesare pentru asigurarea condițiilor optime de siguranță și confort în trafic”, a declarat directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Ștefan Ioniță.

Lucrările de pe raza Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara sunt organizate astfel: Secția Timișoara – DN 6 – Sânnicolau Mare – Timișoara (plombări gropi), DN 57 – Lățunaș – Moravița (stropiri succesive), DN 59 (Timișoara – Moravița) și DN 59B (Cărpiniș – Deta) – cosiri mecanizate; Secția Deva – DN 7 – Leșnic – Ilia (reparații), DN 74 – Crișcior – Buceș (stropiri succesive), DN 7 – Deva – Mintia (colmatări), Secția Caransebeș – DN 6 centura Lugoj – DN 68A (reparații pasaj), Secâia Orșova – DN 6 Plugova (reparații mixtură caldă), DN 57 Nicolinț (colmatări rosturi), DN 57A Pojejena – Belobreșca (stropiri succesive); Secția Arad – DN 7 – Lipova – Bârzava și Ilia – Săvârșin (plombări gropi), Centura municipiului Arad (reparații), DN 7B Chișineu Criș – Vărșand (cosiri mecanizate).

Lucrările se vor desfășura până la 30 iunie și cuprind, în principal, plombarea gropilor din asfalt, repararea suprafețelor burdușite, badijonarea suprafețelor poroase, colmatarea fisurilor și crăpăturilor la îmbrăcămințile asfaltice, aducerea la profil a acostamentelor prin tăiere manuală sau mecanizată, completarea cu pământ și balast și îndepărtarea materialului rezultat de la activitatea de deszăpezire. Lucrările sunt executate sub trafic, pe suprafețe relativ restrânse, pe perioade scurte de timp și cu restricții de circulație în baza unor acorduri cu Poliția Rutieră.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns