Strada fără trotuar

De-a lungul timpului, autoritățile locale din Timișoara și-au demonstrat din plin interesul prioritar față de mașini, în detrimentul oamenilor.

Așa se face că, atunci când se găsesc bani pentru reabilitarea unei străzi, prima dată se schimbă carosabilul, iar după aceea, dacă mai există bunăvoință, și rămân și ceva bani, se refac și trotuarele. Dar numai uneori.

De exemplu, în Calea Aradului, pe strada Grigore T. Popa (ce unește Străzile Câmpinei cu Armoniei), carosabilul e neted ca-n palmă (fiind refăcut nu demult), în timp ce trotuarele sunt pavate cu… bălării.

Practic, ele nici nu există. Cei care au realizat reabilitarea străzii respective fie au uitat să asfalteze trotuarele, fie lucrarea aceasta nu a fost prevăzută în proiect.

Oricum ar sta lucrurile, nici o autoritate nu s-a grăbit să remedieze problema, care îi afectează doar pe pietoni…


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

2 Răspunsuri “Strada fără trotuar

  1. se vede clar ca parcelarile nu sunt bine facute. ar fi trebuit ca primaria sa le impuna celor ce construiesc in zona sa lase loc de trotuar.Ar trebui sa scrieti si de blocul de vreo 7 etaje de pe grigore popa din capatul strazii unde e facuta poza si care nu are locuri de parcare.Ar trebui sa le faca primaria locuri de parcare la dezvoltatori?

  2. Strada Marginii e in aceeasi situatie, trafic ridicat, nu exista iluminat nocturn, iar trotuarele lipsesc cu desavarsire. Cand ploua, fasia de pamant de pe margine se transforma in noroi, iar pietonii circula fiecare pe contul lui.
    Situatia e cu atat mai ridiciola, cu cat in zona se construiesc 2 blocuri turn care in curand se vor popula, tot acolo sunt diverse firme, vulcanizari, parcari pentru camioane, iesirea de la aprovizionarea Auchan Nord.
    Dar pentru primarie nu conteaza zonele marginase, se presupune ca cei care se muta acolo folosesc exclusiv masina pentru deplasare. Rusine!!

Lasă un răspuns