Situaţie halucinantă. O bănăţeancă a primit o factură la gaz de 9.000 de lei. Compania E.ON spune că a fost „o eroare de citire” a contorului

Situaţie halucinantă. O bănăţeancă a primit o factură la gaz de 9.000 de lei. Compania E.ON spune că a fost „o eroare de citire” a contorului

Situaţie halucinantă. O bănăţeancă a primit o factură la gaz de 9.000 de lei. Compania E.ON spune că a fost „o eroare de citire” a contorului

O femeie din Reșița a suferit un șoc după ce a primit o factură de gaz în valoare de 9.000 de lei, pentru un consum nereal. Compania energetică E.ON a recunoscut greșeala, precizând că a fost vorba de „o eroare de citire” a contorului.

Femeia a primit factura de curent de 9.064 de lei pentru lunile de vară (perioada 11.05.2022 – 10.08.2022), care includea un consum de 3.065 de mc (32.351 kwh), citit de distribuitor.

La data de 10 august 2022, femeii i-a fost facturat consumul cuprins între indexul 6.219 și indexul 9.284, cu toate că, în ziua de 26 septembrie 2022, contorul său indica un index de 6.323.

„Ultima factură depășește orice limită. După ce a fost citit de o persoană autorizată a venit și factura. În loc să aibă cifrele de pe contor, care pot fi văzute oricând, factura avea un consum cu 3.000 mc în plus, ceea ce e aberant. O persoană singură nu putea avea un astfel de consum la o casă”, a declarat femeia din Reșița, potrivit gandul.ro.

Reprezentanții companiei energetice E.ON au recunoscut greșeala în cazul femeii din Reșița, susținând că a fost vorba de „o eroare de citire” a contorului.

„Din verificările efectuate, în cazul sesizat de dumneavoastră, a fost emisă o factură de regularizare în baza indexului citit de către personalul operatorului de distribuție. În această situație, pentru care ne cerem scuze clientului, a fost identificată o eroare de citire, eroare care a fost corectată, urmând să fie emisă factura aferentă”, a transmis E.ON.

De asemenea, compania a precizat că „astfel de situații sunt rare”, iar clienții pot cere lămuriri în cazul în care consideră că factura nu le-a fost calculată corect.

CITEŞTE ŞI: Dominic Fritz, mesaj tranșant: ”Să plece avocatul, că banii ni i-a luat”

„Pentru orice neclarități referitoare la facturi sau la furnizarea de gaze naturale sau energie electrică, ne îndrumăm clienții să ne contacteze pe mai multe canale: în scris, pe site-ul e.on.ro/contact; telefonic, la numerele 0265.200.366 și 0265.200.900, între orele 8:00-20:00”, a mai precizat E.ON, potrivit adevarul.ro.

Șeful Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Timiș, Alin Gubandru, susține că, în luna septembrie, au fost depuse doar 12 sesizări legate de serviciile de furnizare a energiei, la Protecția Consumatorului. În total, doar trei dintre plângeri erau legate de modul de calcul al facturilor, iar „toate cele trei plângeri sunt în curs de verificare”.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

One thought on “Situaţie halucinantă. O bănăţeancă a primit o factură la gaz de 9.000 de lei. Compania E.ON spune că a fost „o eroare de citire” a contorului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *