Simularea județeană a Evaluării Naționale: nici un elev din Timiș nu a reușit să obțină media maximă

Simularea județeană a Evaluării Naționale: nici un elev din Timiș nu a reușit să obțină media maximă

Simularea județeană a Evaluării Naționale: nici un elev din Timiș nu a reușit să obțină media maximă.

Procentul de promovabilitate al elevilor prezenți la ambele probe ale simulării evaluării județene este de 51,08%, transmit reprezentanții ISJ Timiș.

Prezenți, la ambele probe, au fost 5.204 elevi. La limba și literatura română au promovat 70,47%, iar la matematică procentul de promovabilitate este de 32,47% .

Trei elevi au obținut nota 10 la limba și literatura română și 15, la matematică. Nici un elev nu a reușit să obțină media maximă.

CITEȘTE ȘI: Consilierul local Radu Țoancă acuză: „Timișoara, Capitală Europeană a Culturii – a devenit o știre de partid pe pagina USR!”

53 de elevi au avut medii cuprinse între 1 și 1,99, 423 au obținut medii între 2 și 2,99, 889 au avut medii între 3 și 3,99, medii între 4 și 4,99 au obținut 1.181 de elevi, între 5-5,99 au fost 977 de elevi, între 6 și 6,99 – 749 elevi, între 7 și 7,99 – 494 elevi, între 8 și 8,99 – 310 elevi, iar între 9 și 9,99 – 128 elevi.

Ca urmare a acestor rezultate, Inspectoratul Școlar Județean Timiș vine cu o serie de recomandări:

–        discutarea subiectului testelor la nivelul clasei

–        rezolvarea subiectelor de la simularea evaluării naționale

–        analizarea rezultatelor la simularea evaluării naționale la nivelul unităților de învățământ

–        organizarea ședințelor cu părințiii, la care vor participa cadrele didactice care predau la clasă și câte un reprezentant al conducerii

–        efectuarea de ore de pregătire la disciplinele de examen în afara orelor prevăzute obligatoriu prin programa școlară;

–        administrarea la clasă a testelor de exersare generate de ME;

–        stabilirea unor planuri remediale la nivelul instituției și al catedrelor de limba română și matematică în vederea îmbunătățirii rezultatelor și pregătirii pentru examenul national.

–        stimularea motivaţiei pentru învăţătură şi pentru formarea carierei prin prezentarea și argumentarea importanței învățăturii/culturii, a performanței, în realizarea aspirațiilor personale și sociale;

–        legătură mai strânsă cu familiile elevilor cu rezultate mai slabe.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *