Se întâmplă la marginea Timişoarei! Când le vor crește crengi stâlpilor de beton?

Prelungirea traseului troleibuzului 11 în Ghiroda a fost anunțată că va fi finalizată în 15 luni. Era ianuarie 2014, ceea ce înseamnă că, din martie 2015, am fi putut ajunge în comuna periurbană pe această cale de transport în comun.

Ca orice poveste investițională actuală și, desigur, tipic timișoreană, se înțelege că nici pomeneală nu poate fi ca 11-le să ajungă, măcar de probă, la Ghiroda, acum la început de august.

Într-o zi cu soare și mult fast el însă tot va ajunge și, atunci, în primul vehicul, care va parcurge traseul prelungit, va fi și o fanfară, iar dacă nu, măcar niște lăutari, alături, se înțelege, de edilii Timișoarei, care girează acest important proiect cu bani europeni.

Când un obiectiv întârzie, nu există dubii că sunt și multe motive. În cazul prelungirii lui 11 o scuză temeinică este mecanismul de contestare a licitației, care a fost cu brio aplicat și acest lucru a însemnat începerea lucrărilor cu o întârziere de luni bune.

Cu toată această translatare a demarării șantierului, „astăzi se stă bine”, crede primarul comunei Ghiroda, Vasile Dorel Cădariu, instituția pe care o conduce fiind beneficiara acestui proiect, alături de municipiu.

„Linia de stâlpi din beton încă n-are crengi, a intrat edilul în jocul nostru, dar acestea au înmugurit. E bine totuși că au fost finalizate legăturile din subteran și că au fost montați stâlpii”.

Citeşte şi:
Într-o localitate din Timiş, salvarea vine pe două roți. O conduce o femeie de 78 de ani!

Un alt motiv de întârziere este „neprevăzutul”. Proiectantul, nu se știe din ce cauză, nu a prevăzut în proiect modificarea branșamentelor de curent aeriene, care traversează străzile pe unde este configurat traseul. Și nu sunt puține: doar vreo 400!

Ca urmare, a trebuit un alt proiect. Alți bani, altă distracție, pe care consiliul local Ghiroda a decis să le suporte. Finanțarea acestor lucrări este asigurată acum, urmează ca ele să demareze după parcurgerea etapelor legale.

Citeşte şi:
Se întâmplă în Timiş! Ziua când destinul stă în capătul mesei

Cât despre termenul de montare a liniei de alimentare a troleibuzelor, încă nu se poate avansa o dată, de către primăria comunei periurbane, având în vedere că partenerul principal este municipiul Timișoara. Nu trebuie să fim triști, pentru că există multe alte variante de transport clasice în funcțiune: autobuzul metropolitan, mașina (sau căruța) personală, bicicleta… Hai să ne oprim deocamdată aici, pentru a nu cădea în extravaganță…


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns