„Nu se poate…”, „nu ştiu…”… Încă o timişoreancă a dat piept cu „profesionalismul” celor de la firma „Fan Courier”. Ce a făcut clienta este SAVUROS

Când a comandat, pe internet, în 8 ianuarie, telefonul dorit, timișoreanca L.M. a luat de bună promisiunea expeditorului, firma Germanos, care i-a transmis că în maximum 72 de ore îi va fi expediat celularul. Niciuna dintre cele două părți nu se gândea însă că, odată expediat, “smartphone”-ul nu va ajunge niciodată la destinație… “Meritul” îi aparține intermediarului, Fan Courier, care și-a mai dat, încă o dată, cu firma în cap.

În 11 ianuarie, Germanos i-a confirmat clientei din Timișoara că a predat celor de la Fan Courier coletul, fiind deci o chestie de câteva zeci de ore până ce acesta va ajunge la destinație.

După câteva zile de așteptare, clienta a început să sune la Fan Courier Timișoara, la celălalt capăt al firului răspunzându-i mereu o voce care, după ce i-a confirmat clientei că telefonul sosise în depozitul din Timișoara și că e “la sortat”, i-a luat apoi, la fiecare telefon, pe “nu se poate” și pe “nu știu” în brațe: nu se poate să vină clienta la depozit să-și ridice personal coletul, nu se poate să i se dea clientei nici un nume sau un număr de telefon al vreunui superior, la care să se plângă de serviciile oferite de firma de curierat, nu se știe până la ce termen îi va fi livrat coletul etc.

La ultima conversație de acest gen, exasperată, timișoreanca L.M. i-a replicat operatoarei că nu vede rostul prezenței sale la “relații cu publicul”, din moment ce nu știe să îi spună nimic concret…

În fine, după două săptămâni de dialoguri sterile, timișoreanca se lasă păgubașă și-și cumpără telefonul dorit dintr-un magazin, evident, la un preț sensibil mai mare.

Când aproape că uitase de episodul cu firma de curierat, la începutul lunii martie, L.M. primește un telefon surpriză. La celălalt capăt al firului, o voce foarte amabilă și politicoasă – în contradicție flagrantă cu vocea din ianuarie – se prezintă ca fiind de la Fan Courier și o roagă pe timișoreancă un singur lucru: să-i confirme sau să-i infirme primirea coletului comandat în urmă cu două luni.

Probabil că îi pierduseră ei înșiși urma și trebuiau să explice cumva expeditorului, firma Germanos, ce s-a întâmplat cu coletul… În momentul acela, L.M., dându-și seama că s-a întors roata, i-a răspuns, cu aceeași politețe și amabilitate, operatoarei de la Fan Courier:

“Au fost vremuri când am așteptat foarte mult să mă sunați sau când v-am sunat eu de multe ori, pentru a afla informații despre coletul meu, și nu primeam nici un răspuns concret, așa că acum mă aflu în situația de a nu ști cum să procedez, ca dumneavoastră sau altfel. Dar m-am decis să fac ca dumneavoastră, așa că răspunsul meu la întrebarea pe care mi-ați pus-o este că… nu știu dacă am primit coletul.

Siderată, operatoarea a înghițit în sec, a mulțumit și a închis telefonul, în timp ce timișoreanca își savura revanșa. Plăcerea de a le răspunde celor de la Fan Courier cu aceeași monedă a fost neprețuită…

 

Citeşte şi:

FAN Courier îşi bate joc, cu NESIMŢIRE, de clienţi. Ce au păţit mai mulţi timişoreni este SCANDALOS! (FOTO)

 


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

7 Răspunsuri “„Nu se poate…”, „nu ştiu…”… Încă o timişoreancă a dat piept cu „profesionalismul” celor de la firma „Fan Courier”. Ce a făcut clienta este SAVUROS

  1. Toata lumea a avut probleme cu Fan Curier, sunt si cei mai scumpi de pe piata dar pentru ca au fost primi pe piata toata lumea stie numai Fan Curier.

    Am prinit la un colet ramburs cu 100 lei mai putin, intr-un final mi-au spus ca nu mai lucreaza la ei cine a gresit si nu au ce sa mai faca, dar cum toate se intorc la cateva luni mi-au luat mai putin cu vreo 80 lei la alt colet si le-am spus ca se compenseaza cu cei care trebuie sa ii primesc eu si raspunsul lor a fost: „aaa, aia nu ca au fost demult, lasati aia” :)))
    Ca si cum era datoria mea la ei si nu mi mai cer. :))
    Asa ca lasati fan curier ca sunt altii mai ieftini si mai seriosi cateodata.

  2. la preturi la fel ,cum vor muschii lor,un colet mic de 3 kg mi a cerut 45 lei,am zis cae mult da m a convins ca asta e.am platit si acasa am calculat dupa tabelele lor si a reiesit ca a trebuit sa platesc 23 lei,l am cautat pe sofer da fuge de mine,asta i fan curier o rusine de firma

  3. Explicatia e simpla: un angajat al firmei Fan Courier a mirosit, vazand cine este expeditorul coletului, ca inauntru se afla un telefon celular, si s-a gandit sa-l „treaca pe numele sau”… din acest motiv a disparut coletul, fara urma. Candva, cineva, a observat ca lipseste un colet, respective lipseste dovada de receptie la client, si a inceput sa caute… Clienta a platit telefonul, banuiesc, si acum se joaca de-a soarecele si pisica, foarte bine, dar banii-s dusi… Normal este: daca am comandat ceva online si am platit in avans, dar marfa nu soseste, trebuie ca vanzatorul / furnizorul sa-mi restituie suma platita. Cum se intelege el cu firma de transporturi, e treaba lui, nu a mea.

  4. Un plic ajunge de la HUNEDOARA la Timișoara in 2 zile-cam mult zic eu, dar sunt si alte firme de curierat, bă mai mult am mai trimis cu ei un plic si la băile Herculane si a ajuns in vreo 3 zile , s-a plimbat pe la București si apoi la destinație! Erau ok acum câțiva ani urma! Acum lasă de dorit!

  5. Coletul meu a stat 7 zile în depozitul Fan Courier din Timișoara deși curierul livra zilnic pe strada mea. De câte ori am sunat să întreb mi se răspundea că pachetul va fi livrat mâine deoarece curierul a plecat deja și nu a luat coletul azi cu el !? Dacă nu l-aș fi plătit on-line în avans categoric aș fi refuzat primirea. Asta a fost ultima mea comandă de la firme care livrează cu Fan. Pur și simplu nu se mai poate cu ei…

  6. Si cu mine inca una….Atat de nesimtiti sunt acesti curieri, de nedescris…Tuturor cunoscutilor si necunoscutilor NU le recomand si chiar ii rog sa NU apeleze la aceasta firma de curierat! Poate asa, cand nu mai ai clienti, se vor invata minte!!! Rusine Fan Curier!!!!!!!!!

  7. De 3 ori consecutiv am avut probleme cu Fan Curier….
    Ma gandeam sa creez o petitie prin care sa cerem firmelor care colaboreaza cu Fan Curier sa renunte la colaborare sau sa ne dea sansa ,noua cumparatorilor, sa ne alegem firma de curierat prin care sa ni se livreze coletele….
    Este inadmisibil asa ceva…. am primit colete mai rapid prin Posta Romana decat prin Fan Curier.. iar pretul expeditiei este semnificativ mai mic….atunci ma intreb care e avantajul?

Lasă un răspuns