FAN Courier îşi bate joc, cu NESIMŢIRE, de clienţi. Ce au păţit mai mulţi timişoreni este SCANDALOS! (FOTO)

Un cadou de Crăciun pentru doi copii din Timişoara s-a transformat într-o experienţă urâtă cu o firmă de curierat cu bătaie lungă. Povestea a început de Black Friday, când firma şi-a luat, se pare, prea multe angajamente, pe care nu le-a mai putut duce la îndeplinire, spre nemulţumirea mai multor cumpărători.

Printre toate ofertele cu care firmele au bombardat clienţii, în acea perioadă, o timişeancă a găsit un cadou perfect de Crăciun, pentru cei doi copii ai ei: un birou pentru şcoală, la un superpreţ.

Comanda a fost făcută, în 28 noiembrie, la o cunoscută firmă de mobilă, iar în 2 decembrie reprezentanţii societăţii i-au făcut clientei confirmarea de trimitere, prin FAN Courier.

De atunci nu s-a mai auzit nimic de colet, adică de cadoul pentru Crăciun al celor doi copii. Între timp, văzând că se apropie perioada sărbătorilor, mama lor a decis să cumpere alte cadouri, că doar nu era să-şi lase micuţii să-l aştepte în zadar pe darnicul Moş.

A trecut Crăciunul, a trecut Revelionul, a trecut şi Sfântul Ion… Lumea a început să meargă din nou la lucru, însă pachetul tot nu a ajuns la destinaţie.

Conform graficului, coletul se afla în posesia firmei FAN Courier încă din 8 decembrie anul trecut. La o lună după, în 8 ianuarie 2016, cumpărătorul biroului s-a prezentat la sediul firmei din Timişoara, de pe Calea Lugojului.

Asta, după ce încercările de a lua legătura telefonic cu un angajat al societăţii s-au dovedit zadarnice, pentru că… nimeni nu se poate pune cu roboţii de la celălalt capăt al firului, care te roagă să aştepţi minute în şir (pentru că „toţi operatorii sunt ocupaţi”), până… constaţi că legătura s-a întrerupt subit, iar tu stai ca fraierul cu telefonul la ureche!

După ce i s-a confirmat că pachetul se află la ei în depozit şi după alte 15 minute de aşteptare, i s-a prezentat ceea ce ar fi trebuit să fie un birou, adică doar nişte scânduri rupte, cu specificarea că… s-a distrus la transport.

Fan Curier

În tot acest timp, în sediul firmei şi-au făcut apariţia mai mulţi clienţi extrem de nemulţumiţi de întârzieri, numărul acestora fiind, se pare, destul de mare în cazul FAN Courier Timişoara.

Fan-Curier

De altfel, pe internet au apărut zeci de imagini cu pachete distruse de angajaţi ai firmelor de curierat.

Chiar şi artistul Tudor Chirilă a simţit nevoia să muştruluiască o firmă de curierat rapid, din cauza serviciilor proaste oferite. El a publicat pe contul personal de Facebook un text prin care îşi arată nemulţumirea şi faţă de firma de curierat, dar şi faţă de societăţile care acceptă să lucreze cu asemenea transportatori.

Se pare că perioada sărbătorilor de iarnă este una foarte aglomerată pentru societăţile de transport colete. Reprezentanţii societăţilor s-au întins mult mai mult decât le-a fost plapuma, iar acum suportă consecinţele, clienţii fiind nemulţumiţi de serviciile lor. Unii ar putea chiar să dea firmele în judecată şi să le solicite despăgubiri. Au toate motivele!

Pe de altă parte, şi inspectorii de la Protecţia Consumatorului ar trebui să se autosesizeze.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

262 Răspunsuri “FAN Courier îşi bate joc, cu NESIMŢIRE, de clienţi. Ce au păţit mai mulţi timişoreni este SCANDALOS! (FOTO)

  1. Înregistrată comandă de preluare colet în data de 1.11.2018
    Colet ridicat în data de 2.11.2018
    6 zile mai târziu a ajuns în depozitul celor din Tg. Mureş (a ajuns de parcă ar fi fost război pe drum)
    Iar pe data de 13.11.2018 a venit înapoi

    Rezultat: https://imgur.com/a/GZ5wzdK
    > cutie lovită şi ruptă
    > o parte din şasiu rupt

    De azi nu voi mai livra prin FAN Courier deşi erau preferaţii mei şi întotdeauna am crezut că oferă servicii de calitate.

  2. Felicitari ptr. fan cur-ier!

    Am avut de-a face cu ei de peste 15 ani. Tot mai slabi, chiar daca sunt, inca, „lideri de piata”…care piata?
    Aia pe care o pierd incet-incet ? Acum am de-a face cu niste specimene mincinoase si nesimtite, imi vine
    un colet in 16..18 ore de la Bucuresti la SM si niciodata in mai putin de 3 zile in oras, la mine acasa,
    de la rahatii astia de aici.
    Sefilor de la Buc….ia mai spargeti gasca de putori de aici !
    Le doresc sa ramana someri…ca oricum Posta Romana merge mai bine ca ei si e de 2…3 ori mai ieftina.
    (o data, pe un colet de 3 kg cu val. de 40 de lei mi-au cerut !! 120 de lei transportul, dar cineva de la fan curier
    de la expeditor a intervenit si am platit normal, ~ 40 de lei ).
    Nu cred ca in tara mai sunt niste rahati ca astia.

  3. MULTUMIM FAN CURIER!!!UN PLIC DE LA ORADEA LA MIERCUREA SIBIULUI 43RON SA NU MAI VORBIM DE PLICURI LIVRATE ORADEA SPRE TIMISOARA SAU BUCURESTI AN 5 ZILE.HOTIE PE FATA!!!!!!!!!!!NESIMTIREA NU MAI ARE LIMITE!

  4. Rusinee… o astfel de firma ar trebui sa fie respectata pentru felul cum trateaza clientii… dar sunt nesimțiți maxim … rusinee… nu vor sa ia retur ca nu au chef , ambalaj nedeteriorat , original si care intruneste toate condițiile… i-mi pare rau mare nesimțit FAN CURIER… ASA ESTE CAND SE VAD SUPERIORI SI IN CEALALTA PARTE A TEJGHELEI …. o mie de cuvinte doi bani nu mai fac .. Rusine ( oricum funcționarii sau ce or fi cei care erau acolo , nu stiu sensul adevărat al josnicului cuvânt RUSINE )

  5. Sunt client cu contract. Am ajuns la disperare cu serviciile Fan Courier. Dezastrul continua in toata tara dar mai ales in Bucuresti minim 2 zile pentru un colet Tg Jiu-Bucuresti. Sibiul sare de 3 zile. Incerci sa suni? De trei ori numai astazi, sesiuni de minim 15 minute, apeluri taxabile bine inteles, dar nici un raspuns. Poate e o afacere si asta, castiguri din apeluri telefonice. Am muncit 10 ani pentru a pune o afacere pe roate pentru ca acum Fan Courier sa-si bata joc pe munca mea. ANCOMUL nu face nimic. Institutiile statului nu fac nimic stfel ca soferii care accepta sa munceasca fac ture si de 12 ore si ajungand tarziu la sedii, expeditiile nu mai pleaca la timp. Este bataie de joc in Fan Courier. Poate se va gasi un al investitor pe piata de curierat, este loc, si vor fi servicii mai bune. Cu Fan Courier nu mai e de e de lucrat.

  6. pe mine ma mintit doua saptmini ca a trimis coletu si era tot la ei in depozit in ploiesti.niste nesimtiti

  7. SE ADEVERESTE CE SPUN TOTI CEI DE MAI SUS CA ACEASTA FIRMA CAPUSA FAN CURIEI ESTE DE O NESIMTIRE CRASA.MI S-A TRIMIS UN COLET DE LA BRASOV CU MEDICAMENTE DIN DATA DE 21.08.2018 SI NICI PUNA AZI 27.08.2018 NU L-AM PRIMIT. VA ROG SA IA AMINTE TOATE FIRMELE CARE FOLOSESC SERVICIILE ACESTEI FIRME! DE O MIE DE ORI ESTE ,AI BUNA FIRMA CARGUS!

  8. Niste gunoaie…asteapta spaga tot timpul de parca e ceva normal…cred ca au facut cursuri de specializare la posta romana…

  9. Rog firmele sa nu mai apeleze la FANCURIER, sunt niste nesimtit cu preturi mari, va recomand din experienta mea, sunt firme de curierat ca urgent cargus, nemoexpres, gls care sunt mai profesionale si mai ieftine.

    Oricum de Fancurier o sa va lamuriti si voi ca sunt niste tepari! Am „cotizat” destul la Fan curier. fan curier a ajuns nr 1 in Romania din cauza ca au „cotizat” multi romani la ei.

    Ia mai si schimbati tarfa asta de fancurier!

  10. Salut!
    Și eu am mers o data sa imi ridic niste acte săptămâna trecută de la ei, pentru că dânșii nu mai făceau livrări.
    Și azi așteptam Nr roșii de la Arad pentru mașina și nu au venit nici nu răspund la tel.
    Nu pot pleca în vacanță la mare.
    Niste idioți!!!!!!!!!!!!!!!
    Tepari de joasa speță!
    Liderul curieratului p….ii in Romania!

  11. Fan curier din Lugoj cred că au cei mai prosti , incompetenţi angajaţi din Europa. Pui un colet şi îţi promit că ajunge în următoarea zi şi ajunge într-o saptamana. Chiar nu se sesizează nimeni sa îi tragă la răspundere? Cel care răspunde la apeluri este foarte obraznic.

  12. Foarte neseriosi…Doru

    Buna ,in legatura cu un colet AVB 97767983, expediat pe data de 26.04.2018, coletul fiind un retur de la o firma de dezmembrari auto, am fost sunat de un reprezentant al dumneavoastra din Orastie -punctul de unde a fost preluat coletul- ca sa-mi spuna ca cei de la dezmembrari nu platesc transportul retur,i-am spus ca o sa platesc eu tranportul-inclusiv taxa de retur- insa pana in ziua de azi nu am primit rambursul. Am sunat azi la numarul de informatii Fan Courier,i-am dat AVB-ul celui care mi-a raspuns,a verificat si mi-a spus ca returul ,adica coletul si nu banii -asa cum am vorbit cu operatoarea de la Orastie-,deci coletul este prin Ineu…si o sa vina in curand la mine coletul nu banii.Intre timp eu mi-am cumparat piesa la autoturism deoarece aveam nevoie de masina si nu putea astepta luni de zile dupa ramburs sau colet. Astept coletul si o sa merg la avocat cu chitanta de la curier si cu convorbitile avute cu reprezentantii Fan Courier din Orastie si cea ce azi de la sediul central ca sa vedem ce este de facut in privinta banilor si timpului pierdut… Daca aveti o adresa de e-mail o sa va trimit convorbirile avute cu operatorii d-voastra. Pe site nu am gasit la contacte nici o adresa de e-mail,decat doua numere de telefon la care astepti jumate de ora si nu taspunde nimeni… Cu stima Doru Culda

  13. Eu ce nu inteleg e de ce nu-si misca angajatii fundul din masina in momentul in care suna ca a ajuns coletul?! In strainatate ti-l aduce pana la usa, aici trebuie sa te deplasezi cateva scari pentru ca „nu au loc de parcare”, in timp ce ei stau bine-mersi in masina, nici nu se dau jos, si se mai si fac ca nu au sa-ti dea rest! Unde mai pui ca vin la ore la care nu s-au anuntat, sau suna doar la telefon, nu se coboara sa vina pana la interfon. Am ratat coletul de cateva ori pentru ca eram in bucatarie sau la baie. Apoi ei nu mai raspund apelului. E incredibil pentru ce dam bani in plus. Si nu e doar Fan Curierul, si Cargus e vai si-amar de capul lui.

    1. Doru Culda

      Buna ,in legatura cu un colet AVB 97767983, expediat pe data de 26.04.2018, coletul fiind un retur de la o firma de dezmembrari auto, am fost sunat de un reprezentant al dumneavoastra din Orastie -punctul de unde a fost preluat coletul- ca sa-mi spuna ca cei de la dezmembrari nu platesc transportul retur,i-am spus ca o sa platesc eu tranportul-inclusiv taxa de retur- insa pana in ziua de azi nu am primit rambursul. Am sunat azi la numarul de informatii Fan Courier,i-am dat AVB-ul celui care mi-a raspuns,a verificat si mi-a spus ca returul ,adica coletul si nu banii -asa cum am vorbit cu operatoarea de la Orastie-,deci coletul este prin Ineu…si o sa vina in curand la mine coletul nu banii.Intre timp eu mi-am cumparat piesa la autoturism deoarece aveam nevoie de masina si nu putea astepta luni de zile dupa ramburs sau colet. Astept coletul si o sa merg la avocat cu chitanta de la curier si cu convorbitile avute cu reprezentantii Fan Courier din Orastie si cea ce azi de la sediul central ca sa vedem ce este de facut in privinta banilor si timpului pierdut… Daca aveti o adresa de e-mail o sa va trimit convorbirile avute cu operatorii d-voastra. Pe site nu am gasit la contacte nici o adresa de e-mail,decat doua numere de telefon la care astepti jumate de ora si nu taspunde nimeni… Cu stima Doru Culda

  14. Hoții, incompetenții, analfabeții, aroganți, nesimțiți. Nu o spun eu, o spun cei pățiții miile de clienți, jefuiții din pachet, jefuiți de pachete. Nu mai zic nelivrarea la timp a pachetelor și multe alte netrebnicii. Șefi sunt imuni că de la cap se împute peștele. Singurul lucru care îl putem face când comandăm ceva, întodeauna cu cine faceți livrarea, când vi se comunică Fan Cureier refuzați firma de curierat, dacă nu vor înseamnă că sunt pe mână și refuzați și produsul comandat. Numai prin refuz de a mai lucra cu ei, îi putem face să lucreze corect și cinstit. Nici așa nu vor încet, dar sigur îi eliminăm din piață.

  15. sunteti niste escroci de ultima spita de la Slobozia la Constanta pentru un pachet de 30 g am fost taxat cu 42,96 lei in conditiile in care coletul a costat 10 lei. jepcarilor nu vom mai comanda niciodata prin firma vosstra.

  16. O hoarda de aroganti care nu dau doi bani pe clienti, am avut numai experiente neplacute cu Fan Curier Craiova. Am sunat la sediu si dupa 10 min de asteptare la telefon mi s-a spus ca au un traseu prestabilit si nu pot sa imi aduca mie coletul cand vreau. Atunci pentru ce le-am platit 20 de lei escrocilor? Pentru nervi si servicii 0? Pentru un ceas comandat am asteptat 6 zile si inca se afla la sediul lor. Am sa refuz coletul din cauza nesimtirii si impertinentei lor pentru ca nu sunt dispus sa mai astept inca 3 zile cum mi-au cerut. Rusine si ar merita grav sanctionata aceasta adunatura de sarlatani care se numesc firma de curierat.

  17. Mie mi s a intamplat de 2 ori sa nu livreze corespunzator. Am stat acasa toata ziua sa i astept dupa ce m au anuntat ca vin si nu au dat niciun semn. Am sunat curierul si are telefonul inchis. La sediu cand am sunat au zis ca a fost si nu a raspuns nimeni desi am stat toata ziua cu toata familia asteptand. Nici macar nu au sunat sa anunte. Niste neserosi cei de la Ploiesti.

  18. Eu am cu totul o altă părere. De 7 ani trimit din București în toată țara prin Fan Curier și nu mi s-a întâmplat niciodată nimic. Ba din contră, totul a mers foarte bine de fiecare dată. Mai ales, sunt foarte mulțumită de angajatul Fan Curier, dl Marian Troancă, care acoperă cartierul meu din Sectorul 1. Mai rar întâlnești asemenea angajați corecți, de bun simț. bine educați și de înaltă calitate profesională. Această persoană mi-a inspirat încredere totală în Fan Cuiere, cu care o să colaborez în continuare și le recomand tuturor cu încredere. În ceea ce privește prețurile mi se par cele mai ok, comparativ cu celelalte companii de curierat., iar timpul de predare a coletelor este cel mai scurt posibil în cea mai îndepărtată zonă din țară. Aceasta este și părerea multor firme și persoane din țară cu care eu colaborez prin intermediul Fan Curier. Felicitări dlui MarianTroancă pentru prestația rapidă și responsabilă!

  19. Aveam de primit un colet intr-o sambata,era colet cu livrare sambata,si nici macar urmatoarea saptamana marti nu l-am primit,inca astept dupa el.Evitati pe cat posibil aceasta firma de curierat de cacat.

    1. Niste nesimtiti,neseriosi si angajati care nu stiu codul bunelor maniere(cica daca saluti clientul cand intra in sediu inseamna ca este pupincurism). Am trimis un pachet pe data de 04.04.2018 si nici astazi nu mi a ajuns pachetul la client adica 11.04,a fost ultimul pachet trimis cu fan curier. Resita…..

  20. Si eu am patit-o cu FANcourier. A fost trimis un cadru metalic medical pentru deplasare persoane cu handicap si l-am primit cu o saptamana intarziere, rupt si cu suportii de cauciuc respectiv sistemul de reglaj inaltime furate!
    Am scris la ANPC azi. Poate macar ii amendeaza pentru nervii, timpul si banii mei. Termenul „nesimtiti” este mult prea elegant pentru angajatii acestei firme. Am vazut acum pe internet foarte multe astfel de situatii penibile, unele chiar mai grave decat a mea. Ma intreb: oare chiar nu se poate face nimic? Se considera ca institutiile de stat isi bat joc de cetatean, dar se pare ca se sta chiar mai bine la unele companii private. Repet retoric intrebarea: oare chair nu se poate face nimic?
    Poate sa nu mai folosim serviciile acestei „companii”

  21. Neseriozitate si nesimtire maxima!De 3 zile astept sa vina un colet pe care curierul nu l-a adus.Daca suni la ei nu raspunde nimeni.La Cluj,dupa ce suni de zeci de ori,iti raspunde o doamna-domnisoara Ana Maria Predescu,care te minte in fata!In fiecare zi iti spune aceeasi melodie:maine o sa primiti coletul.Care maine,doamna?Din secolul acesta??
    Motivul ”intarzierilor” este ca au prea multe colete.Atunci de ce mai acceptati comenzi??Lasati-i pe altii sa le preia!
    Oameni buni,nu mai folositi Fan Courier din moment ce singuri recunosc ca nu mai fac fata!

    1. si firmele sunt vinovate si curieratul !
      postati toti pe facebook cu tag catre firma de transport de care sunteti nemultumit. , ca pe siteuri nu vede nimeni

  22. Cei din Timisoara nu au niciun respect fata de clienti. Suni sa te informezi cand vei putea intra in posesia unui colet si , pe banii tai, ti se raspunde(dupa minute bune de asteptare) ca nu pot sa iti ofere aceasta informatie, in ideaa in care au trecut 3 zile de cand sta la ei in depozit.Cine despagubeste clientul pentru intarzierea lor?Sau e o politica ascunsa a firmei din Timisoara sa te cheme sa-l ridici peronal, asta ca sa mai platesti si transportul din oras la periferie dus -intors.
    Rusine!!!

  23. SINT CEI MAI NESERIOSI PE BANII NOSTRI. AM TRIMIS UN COLET RETUR CARE TREBUIA SA AJUNGA CEL PUTIN 14 ZILE SI NU O AJUNS NICI INTR-O LUNA SI JUMATATE. AU NISTE ANGAJATI CARE NU STIU SA COPIEZE UN NR. DE TELEFON, SI DE LA O CIFRA GRESITA NU AJUNGE COLETUL IL TRIMITE DIN NOU IN DEPOZIT UNDE NU SE MAI INTERESEAZA NIMENI DE EL, DACA NU MERGI SA VEZI DE CE NU O AJUNS COLETUL LA DESTINATIE

  24. Eu pe data de 07.01.2018 am trimis o boxa cu fan courier in Bucuresti .
    De ajuns spre uimirea mea a ajuns pe data de 08 dar distrusa.
    La sediul fan courier am cerut sa mi se puna bulina cu FRAGIL dar baiatul de acolo razand mi-a spus ca mai bine nu o pune pentru ca vor face in ambitie si o vor trantidar la insistenta mea a pus dar exact cum a spus degeaba.
    Acum nu stiu ce o sa urmeze momentan am trimis mail la ei dar fara nici un rasp urmand sa merg la anpc.
    Oricum NISTE MAGARI. ISI BAT JOC DE BANII NOSTRII.

  25. Am trimis un colet prin Fan Curier in data de 19.12.2017 si a ajuns la destinatie (Bucuresti-Cluj)tocmai astazi 08.01.2018. Le-am facut reclamatie la adresa de e-mail ce mi-au dat-o din centrala si ca o solutie la problema ce mi-au cauzat-o din cauza intarzierii livrarii si-au cerut doar niste scuze. Din toata experienta avuta cu ei am cinstatat ca nu-si respecta clientii, clienti ce platesc serviciile prestate de aceasta firma, isi bat joc de oameni, mai ales ca acel colet trimis de mine a ajuns cu ambalaj rupt de parca ar fi fost luat de la gubela. RUSINE FAN CURIER! Este cineva pe aici care a favut reclamatie la ANPC? Daca da, as dori sa stiu si eu rezultatul intregului proces de reclamagie. Multumesc si haideti sa nu le mai permitem sa isi bata joc de noi pe banii nostri.

    1. Mie mi-a fost trimis un colet pe data de 19.12.2017, iar pana in acest moment nu a ajuns… Si cand am sunat la fancurier mi-au spus ca nu stiu unde se afla coletul.

  26. Este revoltator cum isi trateaza clientii.Nu trimit SMS in prealabil,suna o data ,si au pretentia ca ,indiferent de cate zile au trecut de la expediere,sa fie cineva de garda pentru a primi coletul pe care ei au bunavointa sa ti-l aduca.Si ,apropo,nu urca la etaj.Trebuie asteptati in fata blocului.Daca nu te conformezi,te asteapta o coada interminabila la unul din sediile lor.Atitudinea lor imi aduce aminte de vanzatoarele si telefonistele din perioada comunista.Trebuie sesizat OPC-ul.Ma intreb unde locuieste si mai ales unde lucreaza d-l VASILE ,de mai jos,de este asa de multumit de serviciile FAN COURIER.

  27. Este revoltator cum isi trateaza clientii.Nu trimit SMS in prealabil,suna o data ,si au pretentia ca ,indiferent de cate zile au trecut de la expediere,sa fie cineva de garda pentru a primi coletul pe care ei au bunavointa sa ti-l aduca.Si ,apropo,nu urca la etaj.Trebuie asteptati in fata blocului.Daca nu te conformezi,te asteapta o coada interminabila la unul din sediile lor.Atitudinea lor imi aduce aminte de vanzatoarele si telefonistele din perioada comunista.Trebuie sesizat OPC-ul.

  28. Cea mai rusinoasa companie…..Nu-si respecta atributiunile , nu respecta termene, pierd colete, nu ajung la destinatie, nu raspund la telefoane…..Ar trebui sa fie desfiintata…..

  29. Am expediat un colet de la sediu Alba pe data de 12.12.2017 si a ajuns la data de 13.12.2017 Tg.Mures si acestea nu lau distribuit,foarte neseriosi pe bani nostrii.

  30. Sunt niste nesimtiti ordinari am un colet la iei din data de 07.12.M-au sunat în data de 13.12 ca mi-l aduce,dar nefiind acasa au spus ca-l aduce a doua zi.Cand am sunst a doua zi a zis ordinaru ala ca nu l-a luat de la sediu si ca îl aduce vineri, bineanteles ca nu l-a adus iar sambata cand l-am sunat iarasi la-m facut cu ou si cu otet pe pacaliciu ala care bineanteles ca mi-a închis telefonu.Asta este nr.nesintitului 0733772595.Sa-l zboare afara ca asemenea maimutoi nu au ce cauta acolo.

  31. Sfătuiesc ca nimeni sa nu recurgă la această formă. Isi bat joc de oameni. Am lansat comanda.Mi au confirmat perioada de ridicare 11- 15 si la 14 .55 m au sunat ca nu pot sa ridice coletul. Daca vrei sa vorbesti telefonic poti sa astepti mult di bine. PROTECTIA CONSUMATORULUI sa se sesizeze pentru publicitate mincinoasă in privinta serviciilor
    In disperare AM APELAT LA TNT Sibiu. CALITATE!!!! RESPECT, PROMPTITUDINE!! Mulțumesc TNT SIBIU!!
    tepți peste 45

  32. Cea mai proasta firma de curierat,ma dezamagit total!
    Na-m so mai folosesc nici-odata!
    Sunt varza,nu îti duc coletele la destinatie,ti le aduc înapoi dupa doua sapt.si esti bun de plata!

  33. In Satu Mare am asteptat un colet pe 08.12.2017 de la 14:30 pana… nu a mai ajuns deloc. Am sunat curierul la 14:30 să il intreb in cat timp ajunge, zice doua ore. Astept.
    Suna la 1800, evident ca nu a mai raspuns nimeni. Sun in centrala.
    „Buna ziua, astept un colet azi”, zic, dau AWB.
    Zice dispecerul „pai aici zice ca v-a contactat si ati solicitat livrare ulterioara”
    „Poftim?”, zic.
    „Asa zice aici”.

    Am facut sesizari si reclamatii si la FanCourier si la comerciant. Eu nu mai cumpar de la firme care lucreaza cu mincinosii astia.

  34. Fan Courier TIMISOARA asigura cel mai PROST serviciu de curierat din tara.Am trimis un colet in data de 28.11.2017 si nici in data de 05.12.2017 ora 10:30 nu a ajuns la destinatar. Am sunat de nenumarate ori la Fan Courier si de fiecare data mi sa raspuns ca momentan nu detin nici o informatie,dar coletul o sa fie livrat…CAND??? Am intrebat cine plateste transportul daca destinatarul refuza coletul ptr intarziere exagerata si mi sa raspuns ca voi primi o reducere de 5% din valoarea transportului in conditiile care pe mine transportul ma costa aproximativ 170 lei,DOAR 5% de parca mi-ar face un favor.RUSINE FAN COURIER, RUSINE…

    1. Trimite un numar de telefon sa facem reclamatii in comun la ANPC sa timpul de expediere de 24-48 este reclama mincinoasa. Partea Timisoarei este varza.

      1. Nu ai facut cunostinta cu fac curier Arad !Atunci nu te-ai mai plange si ai fi bucuroasa ca ai primit expeditia asa repede !

        1. NESIMTITI de nu se poate ,,, azi am primit colet prin ei si imi spune ca are 60 kg coletul , ajung cu el acasa si-l cantaresc si are 41 kg,,, si 10\% din colet era spart,,, cu ciene sa te bati?

  35. AR TREBUI RECLAMATI LA PROTECTIA CONSUMATORULUI. SI AEU AM FOST MINTIT DE NENOROCITII ASTAIA CARE ISI FAC SINGURI LEGEA.

  36. Sunt foarte nesimțiți, ajunge coletul la depozit și îl țin 2-3 săptămâni până îl livrează. Luna trecută am renunțat la o comandă și sunt pe cale să mai renunț la una, cred că o să fac reclamație la OPC

  37. Soferii sau unii soferii taxeaza diferit transportul de plicuri.
    Daca costul plicului a fost de 40 lei si EXPEDITORUL mi-a spus ca mai trebie sa platesc 19 lei transportul, SOFERUL (GUNOIU) imi zice ca trebuie sa platesc 37 lei transportul si plicul 40 lei.
    O firma care angajazea necalificati si persoanal care nu sunt educati, invatati, informati prin cursuri de specialitate in cadrul firmei.

    1. Ștergeți-i (…) de pe Pământul asta. N-au ce să caute incompetenții ăștia să ne deservească. Deservească băăăă!!!! Dacă știi ce-i aia. Mama lor (…) Într-o bună zi,imbecilii ăștia de judecători o să mă bage la pârnaie că am „omorât” un om: „Te bă-n (…) era un angajat fan curier. Am făcut un serviciu incomensurabil acestei țări și locuitorilor ei. Ar trebui să mă pupi în vârful aisbergului până la adânci bătrâneți” (Postare moderată)

  38. Datorita Fancourier Timisoara eu am ramas fara o bicicleta, mare atentie cand expediati un colet cu firma asta de doi bani…

    1. Bolnavule, este vorba de Timisoara nu de restul tari. Daca nu esti in stare sa expediezi colete in o anumita zona specifici clientilor ca nu faci fata si recomanda alta firma de curierat. Il loc sa imi fac alta treaba eu trebuie sa fac pe detectivul si sa imi caut coletele si te mai mint cu nerusinare.

    2. Vedeți ce nesimțiți sunt ies la înaintare cu numărul personalului, cu parcul auto și alte netrebnicii. Te-ai umplut de bani, acum că funcționează sau nu, nu te mai interesează, dacă nu cade pică. Nu mai poți închide cojmelia, ajunge cât îți bați joc de Românii din România și ai trecut și la cei din străinătate. Ai o mentalitate de cre…. dacă spui că nu mai poți ține firma sub control.

  39. Cocoseilor, puneti-va in pielea lor, faceti ce fac ei, etc, ganditi, analizati si apoi sa vedem daca mai scrieti tampenii, dara ar scrie toti clientii multumiti aici, v-ar mai functiona site-ul ? Ati incercat si alte firme de curierat ? sa vedeti atunci articole si plangeri, Urgent Cargus imi spune de doi ani ca-mi livreaza expediatia si asa a ramas, altii …. dar ce conteza, pana la coada Fan Curier este cel mai bun serviciu de curierat (pentru sarantoci), nu vorbim aici de UPS, TNT etc..

    1. Crede-ma ca sunt varza UPS, DHL sau TNT au nevoie de 2 zile sa ajunga un colet. Urgent Cargus au fost cei mai buni

  40. Cea mai patetica firma de curierat, niciodata nu vin la adresa, trebuie sa mergi mereu unde sunt ei sa ridici coletele.

  41. Cea mai de rahat firma de curierat. Am cumparat o piesa auto si i-am achitat vanzatorului care mi-a trimis-o pretul cel mai mare de pe piata pt ca m-a asigurat ca o expediaza in ziua respectiva pt a ajunge a doua zi. Omul s-a tinut de cuvant dar surpriza… Coletul a ajuns in Bucuresti in loc sa ajunga la Alba…

    Cu cateva luni inainte mi-au tinut o luna un pachet in sediul din Sebes iar daca sunai nu raspundeau niciodata. Firma de tot rahatul. Nu colaborati cu ei…

  42. Sa vedeti ce nesimtire la FAN COURIER FOCSANI !Noapte cand vin tirurile cu marfa parca descarca materiale de constructii , soferii care incarca marfa dimineata urla si au un vocabular pe care nu il auzi prea des si mai nou isi fac petrecerile cu gratare , muzica si chiuituri in hala de la Fan Courier ,

    1. Trebuiau fimati si publicat undeva vizibil – pentru reclama – asta chiar as fi vrut sa o vad. Pentru ca eu tocmai am plasat 2 comenzi la ei, una dintre ele este in Arad. Stiu ca in trecut i-am folosit si nu am avut probleme Ploiesti – Bucuresti. Chiar si alte localitati apropiate de centrul tarii a fost totul bine, dar vad ca unii oameni sunt ..extrem de nemultumiti..

Lasă un răspuns