Locuitorii din trei cartiere ale Timişoarei, în pragul revoltei! Responsabilii din transportul public joacă alba-neagra cu ei

ronat

Responsabilii din transportul public timișorean joacă alba-neagra cu condițiile de trai ale locuitorilor din cartierele Ronaț, Blașcovici și o parte din Mehala. Nici până în acest an, linia 5 nu era una favorizată de autorități, frecvența de circulație a tramvaielor fiind destul de slabă, dar măcar exista un mijloc de transport relativ constant care străbătea întreaga zonă.

 

Uite microbuzul, nu e microbuzul!

Necazurile au început în septembrie, când RATT a anunțat că până la terminarea lucrărilor de asfaltare pe strada Andrei Şaguna, linia 5 de tramvai a fost înlocuită cu un microbuz care circulă pe traseul Ronaţ – Calea Bogdăneştilor – Strada Macilor – strada Mircea cel Bătrân – Bulevardul Cetăţii – Calea Bogdăneştilor – Strada Taborului – strada Semicerc – Strada Dunării – Ronaţ.

În urma protestelor locuitorilor, în 21 octombrie, RATT face un nou anunț, de prelungire a liniei 5, până în Piața 700.

“Microbuzele vor fi înlocuite cu autobuze și vor avea următorul traseu: capăt Ronaț – Calea Bogdăneștilor – strada Coriolan Brediceanu – Piața 700 – strada Gheorghe Dima – strada Gheorghe Lazăr – Calea Circumvalațiunii – strada Coriolan Bredicianu – Calea Bogdăneștilor – Strada Taborului – strada Semicerc – strada Dunărea – capăt Ronaț. Circulația autobuzelor pe tronsonul Strada Macilor – strada Mircea cel Bătrân – Bulevardul Cetății se suspendă.

Pe lângă stațiile deja existente, se vor mai înființa următoarele trei: Piața 700 (în stația de tramvai, sensul spre Piața Libertății), la Adam Muller Guttenbrunn (pe strada Gheorghe Lazăr) și stația Gheorghe Lazăr (pe Calea Circumvalațiunii, în dreptul supermarketului Penny)”, se arăta în comunicatul regiei.

Locuitorii din zonele afectate, deja bulversați de indecizia celor care ar fi trebuit să fie responsabili, nici măcar nu au apucat să se învețe cu noul traseu, pentru că, în ultima zi de octombrie, a intervenit o nouă modificare.

„Traseul liniei 5 va fi modificat începând cu data de 1.11.2017, urmând, de asemenea, ca autobuzele să fie înlocuite cu microbuze. Astfel, noul traseu va fi: capăt Ronaț – Calea Bogdăneștilor – strada Coriolan Brediceanu – strada Gheorghe Dima – sens giratoriu Piața 700 și retur pe același traseu. Stațiile vor fi comune cu cele ale fostei linii 5 de tramvai, cu mențiunea că la Balta Verde, sensul spre Piața 700, stația va fi după intersecția cu Bd. Cetății”, au anunțat oamenii de la transportul în comun.

După cum se vede, linia 5 de tramvai a devenit deja „fosta”, semn că timișorenii care se bazau pe ea îi cam pot spune „adio”.

Servicii de transport ca vai de lume…


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *