Mai-marii din cadrul municipalității timișorene au constatat că reclamele și firmele din zona centrală a orașului nu îndeplinesc criteriile estetice necesare, motiv pentru care vor elabora norme în acest sens.
CITEȘTE ȘI: Coșmar pentru un tânăr student după ce a apelat la o prostituată de lux
Anunțul a fost făcut, ieri, de primarul Nicolae Robu: „În zona zero a Timișoarei, în Piața Victoriei, nu s-au aplicat regulile care erau în vigoare cu privire la reclame și la firmele aplicate pe diversele unități. Unele sunt kitschoase, altele disonante în context.
CITEȘTE ȘI: Un fost consilier județean și secretar de stat a murit la 37 de ani, într-un spital din Timișoara
Am avut deja o reuniune de lucru pe această temă și vom avea un nou regulament de publicitate în oraș. Vom fi focalizați pe Piața Victoriei și centrul istoric, pentru că dorim să ajungem să ne facă plăcere să privim o firmă sau o reclamă luminoasă în orașul nostru”.
Edilul nu a oferit alte detalii cu privire la regulile care vor fi stabilite pentru reclamele și firmele expuse în Timișoara.