Know-how italian pentru strângerea de fonduri pentru Asociația TM2021

giulio bertola

Asociația Timișoara 2021 – Capitala Europeană a Culturii, a încredințat în mod oficial activitățile de fundraising societății ADV Communication din București. Contractul a fost semnat de președintele consiliului director al Asociației Timisoara 2021, Horațiu Rada, de directorul executiv Simona Neumann, precum și de Giulio Bertola, managing partner al societății ADV Communication.

În cei peste 18 ani de activitate, Giulio Bertola a contribuit la susținerea comunicării din partea României în momente delicate pentru țară, colaborând cu succes în cadrul unor proiecte importante, cu Ministerul Afacerilor Externe al României la Roma în 2008, iar în 2013 și 2014, cu Departamentul de Informații și Relații Publice al Ministerului Afacerilor Interne.

Bertola nu se află la prima sa experiență în ceea ce privește acest tip de manifestări culturale, de anvergură internațională, participând deja în mod activ la Sibiu, Capitală Europeană a Culturii în 2007. În această conjunctură a coordonat participarea comunității antreprenoriale italiene și a prezenței instituționale și asociative italiene (Ambasada Italiei la București, Unimpresa, Camera de Comerț Italiană pentru România și ICE – Agenția Italiană pentru Comerț Exterior) printr-un proiect complex „made in Italy”, considerat unul dintre cele mai bune proiecte ale întregului program cultural din 2007. Mulțumită experienței dobândite în urma manifestărilor de la Sibiu 2007, Bertola este în măsură să propună planuri de comunicare care cuprind beneficii inovatoare pentru companiile care aleg poziția de parteneri oficiali. Propunerea sa a fost supusă, conform procedurii, aprobării Consiliului Director al Asociației Timișoara 2021, aprobare obținută imediat în luna septembrie.

Prin urmare, data de 1 octombrie a marcat momentul începerii prezentării în cadrul marilor companii din România, a planurilor de aderare în calitate de parteneri oficiali la Timișoara 2021 – Capitala Europeană a Culturii. Acestea sunt poziții de „sponsor” deosebit de prestigioase, deoarece vor însoți această inițiativă culturală extraordinară pentru Timișoara și România timp de doi ani.

Printre principalele avantaje va fi prezența brandului la toate sutele de evenimente care vor avea loc pentru a celebra Timișoara 2021 – Capitala Europeană a Culturii, în calitate de parteneri oficiali. Mulțumită conținutului inovator al propunerii, vizibilitatea companiilor care vor avea ocazia să ocupe una dintre aceste poziții limitate va fi extraordinară. Pentru a garanta o procedură de aderare clară și transparentă, precum și condiții egale pentru toate companiile, ADV Communication este singura agenție privată autorizată să sprijine Asociația TM2021 în ceea ce privește acțiunile de strângere de fonduri pentru Timișoara – Capitala Europeană a Culturii.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *