Inspectoratul școlar din Timiș va fi evacuat

isj timis

Situație pe muchie de cuțit la Inspectoratul Școlar Județean Timiș. Proprietarii imobilului în care instituția își are sediul, de pe Bulevardul C. D. Loga nr. 2, și-au anunțat în scris intenția de a-i evacua pe actualii chiriași până în luna mai.

Conducerea inspectoratului are în vedere un alt sediu, respectiv clădirea fostului Colegiul Tehnologic Agricol ”Petru Botiș”, însă spun că mutarea nu poate fi realizată rapid, întrucât spațiul nu este încă amenajat.

Reprezentanții instituției au precizat că, în urma discuțiilor purtate cu proprietarii clădirii, s-a obținut un acord verbal ca evacuarea să se facă în luna septembrie.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

4 thoughts on “Inspectoratul școlar din Timiș va fi evacuat

  1. O alta situatie rezolvata prompt si eficient de primarul Robu! E bine ca in toti acesti ani, cand situatia sediului Inspectoratului Scolar a fost incerta, am rezolvat problema spinoasa si urgenta a fantanilor. Fantana Dacia intra in renovare in primavara asta, e cel mai important lucru din oras!

    1. „În câteva luni, Inspectoratul Şcolar Judeţean Timiş va avea un sediu propriu, în clădirea Liceului Tehnologic Agricol „Petru Botiş” -Hotarare a Consiliului Local Timisoara asa cum apare in Renasterea din 4 August 2015.

  2. Sa se publice cît s a plătit în total chirie în acesti ani , oricum este o sumă enormă,se puteau muta de mult , datorită scăderii numărului de elevi sînt spatii excedentare în multe locuri , da , daca nu stau in centru , plimbatorii de hîrtii strănuta.

  3. Cineva ar trebui sa plateasca. In primul rand, inspectorul general si primarul. Dai o hotarare in 2015 iar in 2019 spui ca nu ai timp sa pregatesti noul spatiu? Sper ca mafiotii astia sa faca inchisoare peste cativa ani…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *