În magazinele E.ON, doar cu programare telefonică sau online

În magazinele E.ON, doar cu programare telefonică sau online

În magazinele E.ON, doar cu programare telefonică sau online

Toate magazinele E.ON sunt deschise luni, marți, miercuri și vineri între orele 08:00 și 16:00, iar joi programul de lucru este între orele 10:00 și 18:00.

Clienții sunt rugați să se programeze telefonic sau online pentru vizita în ma-gazinele noastre, accesul fiind posibil exclusiv în baza unei programări prea-labile pentru toate operațiunile care necesită interacțiunea cu agenții.

Nu este necesară programarea pentru clienții care vizitează magazinul E.ON pentru plata facturilor prin intermediul robotului BRD sau pentru cei care doresc să efectueze operațiuni folosind serviciul MyOffice.

Pentru a stabili o programare telefonică, clienții trebuie să apeleze numărul 0265.208.466 și să parcurgă pașii următori:

· să confirme operatorului virtual județul şi orașul unde doresc să facă programarea;

· după ce operatorul virtual oferă două opțiuni de programare, dacă este de acord cu una dintre aceste propuneri, clientul trebuie să confirme programarea și, la scurt timp, va primi printr-un sms nu-mărul acesteia;

· în cazul în care clientul nu confirmă niciuna dintre variantele de pro-gramare propuse, poate opta pentru programarea online.

Prin programarea online, clienții pot alege ziua și intervalul de timp cel mai avantajos pentru ei.

Pentru acest tip de programare, clientul va trebui:

· să acceseze pagina https://www.eon.ro/programare-online și să se-lecteze magazinul preferat, apoi să introducă datele personale și da-tele programării;

· după primirea prin e-mail a codului programării, se va prezenta în magazin, în ziua și la ora selectată și va introduce în aparatul de

emitere tichete codul programării. Ulterior va fi preluat de către un consultant E.ON.

Totodată, urmând acești pași, clienții pot modifica sau anula o programare deja stabilită.

Pentru o mai bună gestionare a timpului alocat acestor vizite în magazinele E.ON, îi încurajăm pe clienții noștri care și-au programat vizita online și care din diferite motive nu se pot prezenta la data și ora stabilită să anuleze sau să modifice, tot online, programarea inițială.

CITEŞTE ŞI: Dominic Fritz a adus o coruptă în Primăria Timișoara, prin concurs cu dedicație, deși posturile sunt blocate, în timp ce se plângea că guvernul nu-l lasă să angajeze medici în spitalele orașului

Ca alternativă la vizita în magazin, clienții ne pot contacta pentru rezolvarea solicitărilor și de la distanță, prin:

· accesarea contului E.ON Myline pe eon.ro/myline sau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, de asemenea non-stop; · serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri gene-rice;

· apelarea Call Center la 0265.200.900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, cu tarif normal din orice rețea.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

One thought on “În magazinele E.ON, doar cu programare telefonică sau online

  1. Offshore! liberalizate! suntem independenti energetic! atat ca importam gaz din… Ingaria care n-are gaz. Suuuper! slava!

    dap, o sa vizitam magazinele. mergem ca la muzeu, in vizita. „asta seara la telejurnal am vazut cascaval”

    #iadul digital
    #inchisoarea digitala
    #neocolonialism

    #🤪

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *