IMAGINI HALUCINANTE! Un renumit supermarket vinde cârnaţi cu viermi (UPDATE)

În fiecare zi medicii de familie sau chiar cei de la urgențe se confruntă cu zeci de cazuri, în special de copii, care au probleme digestive serioase. De obicei cauza o reprezintă ingerarea unor alimente neconforme, care chiar dacă sunt vândute ca proaspete, acestea sunt contaminate cu diverse bacterii sau chiar cu viermi.

Un caz de acest gen a fost semnalat de Sonia Gabriela Husman din Botoșani (dar se poate întâmpla în orice alt oraş), care a postat pe Facebook un caz de-a dreptul revoltător. Aceasta a cumpărat cârnați proaspeți de la supermarketul Profi și, când i-a prăjit, viermii au început să iasă din aceștia, scrie bugetul.ro.

Speriată și revoltată, internauta a apelat la ajutorul Protecției Consumatorului, care a verificat alt lot de cârnați, astfel că Profi a scăpat cu fața curată după ce a vândut alimente contaminate, potrivit relatărilor Soniei.

Bugetul.ro a cerut o poziției publică și supermarketului Profi, dar până la publicarea acestui articol nu a primit nici un răspuns.

Precizări de la Profi Rom Food

„Ca urmare a sesizării doamnei Sonia Gabriela Husman, vă comunicăm că suntem preocupați de menţinerea siguranţei alimentare a clienților noștri și că avem proceduri foarte stricte în această privință. Totodată, avem încredere în profesionalismul reprezentanților Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani care, în urma verificărilor, nu au constatat nereguli privind termenul de valabilitate sau alte modificări organoleptice ale altor produse provenite din același sortiment.

Pe lângă aceasta, regretăm că nu am fost informați si noi la momentul respectiv de către doamna Sonia Gabriela Husman pentru a face chiar atunci propriile noastre verificări, edificatoare. Vă asigurăm de corectitudinea și transparența noastră privind serviciile oferite”, a precizat, vineri, Profi Rom Food într-un comunicat remis redacţiei.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

6 Comments
Vladimir Amza 10 iunie 2017
LaBotosani?! Unde inaltaparte decat la Botoseni. Si cine sa creada, bon fiscal, ambalaj?O smecherie a unei doamne care s a gandit sa schimbe marfa uitata in frigider cu una proaspata pune in umbra renumele uni lant de magazine?
sandu 9 iunie 2017
Nu mai intru in PROFI de mult timp.
s0rin 8 iunie 2017
Am pățit-o și eu la Profi dar nu am fost la protecția consumatorilor le-am scris direct pentru că, sincer, eu m-aș fi mulțumit și cu un mesaj de scuze din partea lor dar nu am primit nici un răspuns. Sunt ZERO la capitolul comunicare și relații cu clienții. E greu să rezolvi astfel de cazuri la protecția consumatorilor întrucât este vorba de cazuri izolate, care apar rar dar apar.