Hidroelectrica, anunț important pentru clienți

Hidroelectrica, mesaj de avertisment. Tentativă de fraudă de tip deepfake!

Hidroelectrica, anunț important pentru clienți

Reprezentanții Hidroelectrica au anunțat că a fost finalizat noul sistem informatic de facturare iar compania va începe trimiterea facturilor către clienți, începând din luna februarie.

Printr-un comunicat publicat pe pagina oficială de Internet, Hidroelectrica oferă informații în acest sens:

”Stimați parteneri și clienți,

Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare.

CITEȘTE ȘI: Enel, anunţ important pentru clienţi. Ce se întâmplă cu facturile din decembrie la energie electrică

Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.

Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.

Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale.

Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic:

CLIENT CASNIC

sau

CLIENT BUSINESS

După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail [email protected] sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.

Reamintim că Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

28 thoughts on “Hidroelectrica, anunț important pentru clienți

  1. Foarte greu se ia o legătură telefonica. Sa aștepți cca 50 min. este frustrant și jignitor. Dacă, intr-adevar, va pasa de clienții voștri, rezolvați problema. Și,încă ceva. Cel care răspunde la întrebări sa știe ce are de lămurit și nu sa citeze din site-ul vostru. Chiar și ce scrie pe site trebuie bine lămurit, cu pași clari, ptr. ca nu trebuie sa deducem noi ce trebuia sa scrieți clar, voi.

  2. SI DACA NU AM FACTURĂ PRIMITĂ ,
    CUM SA FAC EȘALONAREA ?
    NU ȘTIU VALOARE ,
    NU ȘTIU NIMIC !!! Daca vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale.

    Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

    Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic:

    CLIENT CASNIC

    sau

    CLIENT BUSINESS

    După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail [email protected] sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.

  3. Sunt client Hidroelectrica, cu contract din 07.07.2022. Pana astazi, 12.01.2023, nu am primit nicio factura.
    Mentionez ca am platite toate facturile de furnizare energie electrica de la vechiul furnizor.
    Am transmis in fiecare luna indexul. In acest caz, se va respecta indexul transmis lunar?
    Multumesc!

  4. Am transmis in fiecare luna in perioada 24- 28 ale lunii indexul de consum . Toate facturile primite au fost cu o valoare estimată sub cea transmisă. Care este motivul?

  5. Nu am putut da indexul de când am plecat de la electrica , îl voi da în ianuarie ,sunt probleme că nu l-am dat …

  6. Buna,ne cerem scuze in fiecare zi ,am incheiat in luna mai contractul cu hidroelectrica mai e putin se termina contractul nu am vazut nici o factura asa o sa platesc si eu sub pretextul ca ne cerem scuze dar nu am primit nici o factura.

  7. Domnilor de serviciu facturare va rog să îmi trimiteți facturile începând din mai pină in decembrie pentru că am făcut deja peste 20 de sesizări și peste 50 de apeluri telefonice la care aștepți pină îți crește barbă albă pentru a îți putea spune ce dorești și nu te baga in seamă nimeni

  8. Eu speram,chiar credeam ca se subscrie….din partea HDL..da acu astemptam sa vedem cu ce va laudati….poate reusiti sa ma impresionati si la capitolul alte servicii cum ati reusit cu pretul/kw.Succesul dvs rste al nostru al tuturor…..pmdv.
    Cu stima un pensionar de la Transelectrica.

  9. Buna ziua! Sunt client Hidroelectrica cu contract din 7.07.2022.Pana astazi, 12.01.2023 nu am primit nici o factura. Mentionez ca am platit toate facturile de furnizare electrica de la vechiul furnizor. Va rog sa-mi trimiteti facturile pe e-mail. Va multumesc!

  10. Sunt client nou al dvs din 21.11.2022 și am încercat în luna dec.sa trimit indexul,dar nu am reusit în nici un fel.Cum să procedez?

  11. Sunt client din luna octombrie la dvs. Nu am primit nici o factura și nici nu pot transmite consumul,îmi cere cod abonat dar eu nu-l am! Nu am un nr.de telefon al dvs.

  12. În luna februarie pe 11 îmi expiră contractul încheiat cu dvs. Ce trebuie să fac în continuare, încheiem alt contract, sau ramane valabil cel vechi? Multumesc!

  13. Si eu am solicitat online un transfer la Hidroelectrica, inca nu stiu daca l-au luat in evidenta sau nu . Primesc incontinuare facturi de la vechiul furnizor. Eu sm rabdare si sper sa-si rezolve problemele cu succes. Sunt de partea celor care nu jegmanesc clientii. Pentru asta e nevoie de rabdare, speranta, incredere si mult calm. Cred inca in oamenii cu buna credinta. Astfel credinta(perseverenta) poate muta muntii… piatra dupa piatra!!

  14. Sunt client hidroelectrica din 15 11 2022 și primesc în continuare facturi de la vechiul furnizor Electrica furnizare. Nu știu cum sa procedez. Urmează să primesc și de la hidroelectrica pe același index.

  15. Am trimis actele pentru contranct in decembrie 2021si nici astăzi nu am fost contactat pentru a deveni client hidroelectrica

  16. Ce se întâmplă dacă emiteți facturile greșite sau nu țineți cont de toate ordonanțele și mizeriile date de acest hoț Virgil Popescu în favoarea firmelor ce vând energie ce produc romanii în defavoarea lor. Numesc hoție la drumul mare, cineva ba răspunde pentru acest lucru.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *