Dominic Fritz: ”Magistrala Verde este unul dintre cele mai ambițioase și vizionare proiecte de regândire a modului în care ne deplasăm în oraș”

Dominic Fritz: ”Magistrala Verde este unul dintre cele mai ambițioase și vizionare proiecte de regândire a modului în care ne deplasăm în oraș”

Dominic Fritz: ”Magistrala Verde este unul dintre cele mai ambițioase și vizionare proiecte de regândire a modului în care ne deplasăm în oraș”

A fost semnat contractul pentru proiectarea Magistralei Verzi, anunță Dominic Fritz, primarul Timișoarei.

Conform edilului, investiția va schimba fața cartierelor Șagului, Iosefin și Dâmbovița.

”Calea Șagului, pentru unii o „autostradă” urbană, devine Magistrală Verde, așa cum mulți timișoreni așteaptă de ani de zile. Ieri am semnat contractul pentru proiectare. Investiția va schimba fața cartierelor Șagului, Iosefin și Dâmbovița.

CITEȘTE ȘI: Atenție! Mesaje false transmise în numele Enel România

De ce avem nevoie să regândim și să refacem complet legătura între pasajul de la Shopping City și Piața Mocioni/Sinaia? Azi, zona este supraîncărcată de mașini, mult zgomot și poluare.

Toată lumea e nemulțumită de modul în care se circulă. De multe ori, oamenii îmi spun că dacă autobuzul ar avea banda lui și nu ar mai sta blocat în trafic, ar renunța la a folosi mașina pe distanțe de 3-4 km.

Regândim spațiul public în așa fel încât să facem loc tuturor: transport public cu bandă dedicată (acolo unde este oportun), carosabil pentru șoferi, piste pentru biciclete, trotuare și zone verzi.

O numim Magistrala Verde din două motive – pentru că încurajăm celelalte forme de mobilitate și reducem astfel poluarea. Și pentru că bulevardul va fi în mare măsură verde: cu copaci de-a lungul șoselei, cât se poate.

Magistrala verde nu este un experiment, cum au zis unii care ignoră lecțiile de mobilitate urbană din cam toată Europa. Ea este unul dintre cele mai ambițioase și vizionare proiecte de regândire a modului în care ne deplasăm în oraș.

Contractul de proiectare pe care l-am semnat ieri (DALI+Proiect tehnic) are termen de realizare de 10 luni.

Lucrările propriu-zise de realizare a Magistralei vrem să le finanțăm prin fonduri europene”, transmite Fritz.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

3 thoughts on “Dominic Fritz: ”Magistrala Verde este unul dintre cele mai ambițioase și vizionare proiecte de regândire a modului în care ne deplasăm în oraș”

  1. Deci o banda rezervată pentru autobuze care vin la 30 de minute. Pentru mașini și camioane mai ramine o banda pe sens. Categoric o sa se circule mai bine ca în prezent.

  2. O sa fie la fel ca pe Gheorghe Lazar?Inainte de mare „REGLEMENTARE si REGANDIRE se mai putea circula.Acuma se poate sta in voie de la Piata Mehala pina la sensul de la Marasti.Asta a adus acest USR orasului,fara caldura,bani de la buget aruncati aiurea in rest NADA

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *