Degeaba s-a umplut Timișoara de semafoare, dacă tot mai multe persoane nu respectă regulile de circulație

Degeaba s-a umplut Timișoara de semafoare, dacă multe persoane nu respectă regulile de circulație. Teoretic, acestea ar trebui să fluidizeze traficul și să le confere atât pietonilor cât și șoferilor o siguranță mai mare.

Cum s-ar putea realiza însă acest lucru, dacă aproape la fiecare colț de stradă este plantat câte un semafor care îi obligă pe pietoni să aștepte în stradă?

Acest lucru se întâmplă din cauza autoturismelor parcate pe trotuare – deși este interzis acest lucru, nimeni nu ia vreo măsură -, pietonii fiind nevoiți să aștepte culoarea verde a semaforului în stradă. Unul dintre exemple îl reprezintă intersecția străzii Simion Bărnuțiu cu Samuil Micu.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

4 Răspunsuri “Degeaba s-a umplut Timișoara de semafoare, dacă tot mai multe persoane nu respectă regulile de circulație

  1. Acolo trecerea de pietoni da direct in parcare care e tot timpul ocupata.Cind ies masinile cu spatele din parcare nu poti nici la semafor sa astepti.Poate cineva din redactie sa filmeze ce prostie s-a facut pe Demetriade la intersectia cu Petru si Pavel.Cei care vireaza stanga au verde ca si aia care vin direct pe Demetriade sen surile fiind delimitate de bordura plantata direct pe axul drumului.

  2. Semaforizarea aberantă, suspendarea unor trecerilor de pietoni, ocuparea completa a trotuarelor, sunt o insulta la adresa tuturor timişorenilor, inclusiv a automobiliştilor, deoarece şi ei devin la rândul lor pietoni după ce parchează pe trotuar.

  3. Ce surpriza! Nici un comentariu in plus fata de cel de ieri. Înseamnă ca articolul spune adevarul.
    Partea proasta este ca aceasta circulație și parcare sălbatică pe trotuare de sorginte regateana ne este adusă gratuit în Banat ca o emanație iar din nefericire autoritățile rămân indiferente.

  4. Semafoarele plătite cu 10000 euro bucata au fost instalate cu un scop profitabil bine urmărit. Chestia cu fluidizarea traficului comparativ cu numărul de accidente înregistrate zilnic după instalarea lor e o perdea de fum defensiva. Partea proasta e ca toți plătim ca popa pentru ca niște afaceriști sa o ducă bine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare