Consiliul Județean Timiș își ia adio de la dosarele cu șină

Consiliul Județean Timiș a lansat o licitație publică prin care și-a propus să găsească o firmă specializată în tehnologia informației care să creeze și să implementeze o platformă digitală la nivelul instituției. Platforma va avea ca scop optimizarea procedurilor administrative din cadrul consiliului, prin transpunerea în mediul digital a informațiilor, fluxurilor și documentelor utilizate în activitatea curentă.

CITEȘTE ȘI: Arădean atacat cu sălbăticie în plină stradă. A ajuns în stare gravă la spital, la Timișoara

Astfel, se va introduce un mod de lucru „paperless”, permițând inițierea și circulația documentelor semnate digital, cât și arhivarea lor în centrul de date al instituției.

Caietul de sarcini prevede întregul proces necesar unei bune implementări a platformei. Mai exact, este vorba despre analiza cerințelor, proiectare, programare (codare), integrare, testare, instalare, configurare, punere în funcțiune, documentare și instruire, precum și furnizarea serviciilor de mentenanță aferente perioadei de garanție.

Ulterior, platforma realizată la nivelul Consiliului Județean Timiș va permite integrarea structurilor subordonate, determinând gestionarea mai facilă a relației cu acestea și desfășurarea activităților interinstituționale. De asemenea, platforma va constitui o parte din componenta back office pentru portalul instituției, permițând interacțiunea cu cetățenii, mediul de afaceri, organizații non-guvernamentale, precum și alte instituții publice.

Caietul de sarcini a fost realizat de o echipă multidisciplinară a CJ Timiș, coordonată de administratorul public al județului, Marian Constantin Vasile. „Eforturile echipei s-au concentrat spre a genera o documentație de atribuire calitativă, clară și atractivă pentru ofertanții serioși. Așteptăm un număr cât mai mare de oferte de la firme, companii care doresc să își testeze puterile în susținerea instituțiilor publice din România. Ne dorim un nou start în administrația județului, precum și setarea unui cadru de lucru ce va servi ca exemplu de bune practici pentru toate celelalte administrații publice”, a subliniat acesta.

Ofertele vor fi așteptate până la data de 24 septembrie, ora 15. Din momentul în care firma câștigătoare va începe lucrul, va avea la dispoziție cel mult 330 de zile calendaristice pentru a duce la bun sfârșit contractul, adică eliminarea teancurilor de hârțoage va mai duera încă un an, cel puțin.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

0 Comments

No Comment.