Ce șanse are România la noua fabrică VW

VW a confirmat mutarea Passat în uzina Skoda din Cehia și construcția unei noi fabrici în Europa de Est. România pare ieșită din calcule, din cauza infrastructurii proaste.

Volkswagen a confirmat că viitorul Passat va fi mutat în uzina Skoda din Cehia, pentru a face loc mașinilor electrice care vor intra în producție în Germania, potrivit Profit.ro.

Skoda va avea o altă fabrică în Europa de Est. Herbert Diess, CEO al Volkswagen Group, a confirmat jurnaliștilor că a fost luată decizia definitivă privind transferul producției Passat din Germania în Cehia. Actuala generație Passat este produsă, pentru piața europeană, în Germania, la Emden, o fabrică prevăzută a fi introdusă în rețeaua de producție a vehiculelor electrice din Grupul VW.

În Cehia, Passat se mută în fabrica din Kvasiny, acolo unde sunt produse Skoda Superb, modelul de clasă medie al cehilor, dar și SUV-urile Karoq, Kodiaq și SEAT Ateca. Primele exemplare Passat fabricate în Cehia vor ieși de pe liniile de producție în 2023.

Până la acel moment, două dintre SUV-uri, Skoda și SEAT, vor fi mutate la rândul lor în altă uzină, multi-brand, pe care VW intenționează să o construiască în Europa de Est, conform digi24.ro.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Un raspuns la “Ce șanse are România la noua fabrică VW

  1. O fabrica germana cu angajati disciplinati si bine platiti, care nu „cotizeaza” la autoritati? Un NU hotarat din partea guvernului PSD! Noi ramanem cum ne-au educat strabunii, cu spaga, haosul si vorbele goale.

Lasă un răspuns