Au fost desemnați câștigătorii pentru studiile de fezabilitate a 3 sectoare din drumul Filiași-Lugoj

Au fost desemnați câștigătorii pentru studiile de fezabilitate a 3 sectoare din drumul Filiași-Lugoj

Au fost desemnați câștigătorii pentru studiile de fezabilitate a 3 sectoare din drumul Filiași-Lugoj

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat că au fost desemnați câștigătorii pentru elaborarea studiilor de fezabilitate pentru trei sectoare ale drumului de mare viteză Filiași-Lugoj.

Potrivit ministrului, o asociere de proiectanți români și italieni a câștigat contractele pentru elaborarea studiilor de fezabilitate ale celor trei sectoare de drum.

Marți, 08.11.2022, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor în cadrul celor 3 proceduri de achiziție publică, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire pentru elaborarea studiilor de fezabilitate necesare construcției loturilor 1, 2 și 3 ale drumului de mare viteză Filiași – Lugoj.

Au fost desemnați câștigătorii pentru studiile de fezabilitate a 3 sectoare din drumul Filiași-Lugoj

Ofertantul desemnat câștigător în cadrul celor 3 proceduri de achiziție publică este Asocierea IRIMAT CONS SRL (lider de asociere) – STUDIO CORONA SRL CIVIL ENGINEERING – INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII SRL.

Lotul 1 (Filiași-Drobeta Turnu Severin) va avea o lungime de aproximativ 70 de km cu preţul de 19.912.613,44 Lei fără TVA

Lotul 2 ( Drobeta Turnu Severin – Domașnea) va avea o lungime de aproximativ 65 de km cu preţul de 32.850.683,62 Lei fără TVA

Lotul 3 (Domașnea-Caransebeș) va avea o lungime de aproximativ 45 de km cu preţul de 17.908.135,44 Lei fără TVA.

Durata Contractelor aferente studiilor de fezabilitate este de:

1. Filiași – Drobeta Turnu Severin (20 de luni din care 18 luni pentru realizare Studiului de Fezabilitate)

2. Drobeta Turnu Severin – Domașnea (28 de luni din care 26 de luni pentru realizare Studiului de Fezabilitate)

3. Domașnea – Caransebeș (24 de luni din care 22 de luni pentru realizare Studiului de Fezabilitate)

CITEȘTE ȘI: Întâmplare tristă la Timișoara. Pentru unii, civilizația e încă mult prea departe…

Semnarea contractelor de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire, a transmis DRDP Timișoara.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *