Asistență pentru contribuabili printr-un nou serviciu online

Asistență pentru contribuabili printr-un nou serviciu online

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) lansează CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro,  începând cu data de 22 noiembrie. Noua aplicație se va afla în faza de testare până la sfârșitul anului și va putea fi accesată la următorul link: www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center.

”Prin intermediul serviciului de CHAT, contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF. Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară”, transmite Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

0 Comments

No Comment.