Zboruri anulate, pasageri nemulțumiți

Mai multe zboruri ale companiei Tarom pe ruta București-Timișoara și retur au fost anulate la începutul acestui an, spre nemulțumirea unora dintre pasageri care aveau de gând să parcurgă traseul pe cale aeriană.

Motivul este, deocamdată, doar la nivel de speculație, întrucât purtătorul de cuvânt al companiei aeriene nu a reușit să ofere încă un răspuns, în timp ce angajații sucursalei din Timișoara nici măcar nu știau cu au fost curse anulate. Alte surse din cadrul aeroportului din Timișoara bănuiesc că anularea zborurilor a fost dispusă din lipsă de pasageri în această perioadă.

Totuși, nu este pentru prima dată când compania are astfel de probleme. Luna trecută, de exemplu, reprezentantul Tarom din Amsterdam a fost demis după gestionarea defectuoasă a situației generate de anularea unui zbor al companiei către București, din motive tehnice.

Zilele trecute, zeci de călători au rămas din nou blocați pe aeroportul din capitala Olandei, după ce căpitanul aeronavei în care urmau să se îmbrace a anunțat o defecțiune tehnică.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns