Ura şi… la gară!

gara de nord timisoara

Gara de Nord din Timişoara a ajuns într-o stare deplorabilă. Imaginile dezolante creează nu doar un disconfort major călătorilor, dar şi o imagine negativă oraşului, mai ales că vorbim despre poarta de intrare feroviară în Timişoara.

CITEȘTE ȘI: Aproape 600 de timișoreni au ajuns la urgențe, în doar 72 de ore!

De ani buni, autorităţile s-au invitat reciproc în a-şi asuma responsabilitatea amenajării acestui obiectiv, aruncând una asupra alteia vina pentru starea jalnică în care a ajuns Gara Timişoara Nord.

S-au făcut doar mici cârpeli, chiar şi acelea de mântuială, de parcă s-ar lucra la o haltă uitată de lume, nu la un obiectiv care necesită investiţii majore.

Iată însă că de data asta, poate şi datorită faptului că Timişoara va deveni Capitală Culturală Europeană şi se impun transformări serioase, lucrurile par să se mişte în direcţia mult-aşteptată.

Ministerul Transporturilor a alocat suma de 16 de milioane de lei pentru modernizarea celei mai importante gări din regiunea vestică a României.

Printre lucrările ce se vor realiza se numără reabilitarea faţadei clădirii în sine, a clădirii şi a tunelului pietonal. Prima clădire a Gării Timişoara Nord a fost construită între anii 1897 şi 1899.

Timişoara are legături directe cu Ungaria şi Serbia şi este una dintre cele mai aglomerate din ţară.


Comentariul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi analizat de către un moderator.

DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

4 thoughts on “Ura şi… la gară!

  1. Cu parere de rau sunteti prost informati si … documentati stimati ziaristi, Timisoara nu mai este cea mai importanta statie din vestul tarii, statia Arad fiind in prezent! Se pare ca unii nu cunosc nici Geografia judetului Timis. Cu Ungaria NU exista nici o legatura feroviara directa (Cenad fiind doar rutier) iar pentru iesirea prin statia de frontiera Curtici treci DOAR prin Arad, deci nu este nimic direct!
    Spre Serbia prin statia c.f. Jimboliain prezent NU trece nici un tren iar prin statia c.f. Stamora Moravita trec doar trenurile de marfa.
    Mai mult, Aradul se gaseste pe magistrala 200 pe care in prezent pe unele tronsoane se circula cu 160km/h fata de 70-80 km/h cu cat de taraie trenul spre Caransebes :))

  2. Acesta e un articol scris pe genunchi! Gara din Timisoara, gara centrala trebuie daramata si refacuta dupa un proiect modern, in genul garilor din vest care arata ca niste mall-uri, cu magazine, centre de informare, acces facil la mijloacele de transport etc.

  3. da, Trenul are dreptate !
    Ce de obicei, cei care publica articolele nu sunt documentati deloc ! Sau, scriu articole la comanda.
    Dar, vrea sa spun ca autoritatile noastre destepte ar putea sa faca un prim pas foarte important pentru schimbarea imaginii Garii de Nord din Timisoara : sa dispara aurolacii, sa dispara birturile, sa dispara dughenele dubioase din gara si din jurul garii, sa se repara trotuarele pentru fraierii de pietoni si calatori.
    Si atunci eu cred ca se va vedea o schimbare in bine. Nu e greu, dar nu se vrea.

  4. shift + delete la toti tiganii si boschetarii, la parnaie cu scarbele ce crapa seminte si fac scandal la pacanele, si restu’ vine de la sine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *