Un serviciu public din Timișoara este căpușat de piloase pentru că așa a zis Rodica

Mafia angajărilor din Primăria Timișoara s-a repliat rapid după mazilirea în direct și la oră de vârf, de către Nicolae Robu, a șefei interimare a Serviciului Public Creșe, Patricia Chelbu-Goje.

Fluturând jurnaliștilor prezenți la conferința de presă din 12 martie foile conținând răspunsul în scris al șefei Serviciului Resurse Umane, Rodica Aurelian, cu privire la condițiile în care a fost angajată, iar ulterior promovată doamna Chelbu Goje, primarul Nicolae Robu a considerat subiectul închis, debarcarea Patriciei de la șefia creșelor justificând-o prin aceea că respectiva l-ar fi sfidat.

CITEȘTE ȘI: UPDATE. Focuri de armă în plină stradă, la Timișoara – Polițiștii caută un suspect de tâlhărie

Era doar praf în ochi, evident, îngroparea gunoiului sub preș fiind o tactică ultra-uzitată în Primăria Timișoara. Am scris și atunci, acum repetăm: Rodica Aurelian a inventat, în răspunsul către primar, un concurs de angajare la care ar fi participat Patricia Chelbu-Goje, anterior celui real, din februarie 2017, fără să scrie însă negru pe alb data la care s-ar fi desfășurat acest concurs!

Patricia Chelbu-Goje

Nici n-avea cum, pentru că acest concurs a avut loc doar în imaginația bogată a doamnei Aurelian, nu și în realitate, căci altfel ar fi fost postat pe site-ul primăriei, la fel ca toate celelalte concursuri. Așadar, angajarea Patriciei Chelbu-Goje s-a produs exact la fel cum a avut loc și promovarea Rodicăi Aurelian în funcția de șefă a Serviciului Resurse Umane: fraudulos.

Așa a zis Rodica

Demisă din funcția de conducere, Patricia Chelbu-Goje a rămas angajată a Serviciului Public Creșe, pentru că – parafrazând titlul clipului devenit viral înaintea alegerilor europarlamentare – așa a zis Rodica…

Rodica Aurelian

Acum doamna Chelbu-Goje îngroașă rândurile piloșilor angajați în primărie pentru că așa a zis Rodica, iar în locul ei a fost numită ca șefă interimară a Serviciului Public Creșe doamna Gabriela Crăciun, fostă directoare a creșei „Ileana Cosânzeana”.

Un CV de excepție…

Nu știm cum a ajuns doamna Crăciun directoare de creșă – n-am găsit-o pe site-ul primăriei ca fiind înscrisă la vreun concurs de angajare -, posibil să fi venit prin transfer de la vreo altă structură a municipalității, dar știm că noua șefă a Serviciului Public Creșe a fost numită și ea în această funcție de conducere prin încălcarea Legii 188/1999.

Gabriela Crăciun

Deși pe site-ul instituției, printre CV-urile angajaților cu funcții de conducere din primărie nu se regăsește și CV-ul Gabrielei Crăciun, în ciuda faptului că dumneaei ocupă deja de ceva vreme funcția de șefă a creșelor, totuși, un pseudo-curriculum vitae al doamnei Crăciun se află postat pe site-ul www.cresetm.ro. Documentul arată într-un mare fel: numele, prenumele, denumirea liceului (unul din Băile Herculane) și cea a facultății (cea de sociologie și psihologie din cadrul Universității de Vest), nici măcar anii de studiu nefiind precizați! Ce să mai vorbim despre locurile de muncă anterioare jobului din Serviciul Public Creșe, din care să reiasă dacă doamna Crăciun avea vechimea necesară în specialiatea studiilor pentru numirea în funcția de șef de serviciu…

CITEȘTE ȘI: Furtună în vestul țării. Alertă meteo de cod galben până în această seară la ora 22

Ca atare, nu putem contesta acest aspect, fiindcă nu știm dacă Gabriela Crăciun a acumulat sau nu vechimea necesară și nici dumneaei nu a dorit să ne lămurească.

Unde-i masterul?

În schimb, plecând de la informațiile din acest pseudo-CV, constatăm că doamna Crăciun nu putea să fie numită șefă a Serviciului Public Creșe pentru simplul motiv că nu are studii de masterat.

 

Or, articolul 57, alineatul 7 al Legii 188/1999 spune că „pentru participarea la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcțiilor publice de conducere, candidații trebuie să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice”, iar articolul 92 stipulează că „exercitarea cu caracter temporar a unei funcții publice de conducere vacante sau temporar vacante se realizează prin promovarea temporară a unui funcționar public care îndeplinește condițiile de studii și de vechime în specialitatea studiilor pentru ocuparea funcției publice și care nu are o sancțiune disciplinară aplicată, care nu a fost radiată, în condițiile prezentei legi”.

 

Coroborând cele două articole, devine evident faptul că doamna Gabriela Crăciun nu poate exercita cu caracter temporar funcția publică de conducere, cea de șefă a Serviciului Public Creșe, pentru că nu a absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, al managementului ori în domeniul sociologiei, adică al studiilor necesare exercitării funcției publice.

Condiție obligatorie, nu facultativă

De altfel, însăși șefa Resurselor Umane, Rodica Aurelian, a confirmat în scris, în răspunsul de care aminteam mai sus, prin care o scotea Albă ca Zăpada pe Patricia Chelbu-Goje, că ocupantul funcției de șef al Serviciului Public Creșe trebuie să fi absolvit studii de masterat.

 

Cităm din opera doamnei Aurelian: “Condițiile de ocupare a postului de director sunt prevăzute în fișa postului nr. 128, astfel: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției (…).

Doamna Chelbu-Goje Patricia este absolventa Facultății de Drept din cadrul Universității de Vest Timișoara și a studiilor de master organizate de Facultatea de Drept din cadrul Universității de Vest Timișoara”.

 

Așadar, lăsând la o parte faptul că din precizările doamnei Aurelian se înțelege că și un absolvent de teologie, de educație fizică sau de horticultură poate ocupa funcția de șef al creșelor, deși studiile sale n-au nici în clin, nici în mânecă cu domeniul respectiv, este clar că, dacă Patricia Chelbu-Goje a îndeplinit condiția de a fi absolvit studii de masterat, atunci și succesoarea sa, Gabriela Crăciun, trebuie să îndeplinească aceeași condiție. Altfel trebuie să zboare din funcția asta la fel de repede precum a aterizat în fotoliul cu pricina…

Houston, avem o problemă…

Luni, 3 iunie, am încercat să o contactez telefonic pe doamna Gabriela Crăciun, dar nu mi-a răspuns.

 

Ca atare, i-am trimis un mesaj atât în format SMS, cât și pe WhatsApp, solicitându-i să purtăm o discuție pe subiectul funcției pe care o ocupă în acest moment, de șefă interimară a Serviciului Public Creșe, și rugând-o să mă contacteze în cazul în care dorește să dialogăm pe această temă.

 

După o oră, Gabriela Crăciun mi-a trimis, din greșeală, un mesaj pe WhatsApp – “Șefa, am primit mesajul acesta, acum l-am văzut” -, pe care l-a șters imediat. Nu înainte de a apuca să-l citesc și eu, așa că i-am răspuns în secunda următoare: “După ce primiți unda verde de la <<șefa>>, sper să mă contactați”.

 

Nu știu cine este șefa căreia a vrut să-i trimită Gabriela Crăciun mesajul, dar nu cred că este greu de intuit…

 

“Dialogul” pe WhatsApp a continuat, doamna Crăciun solicitându-mi să îi trimit solicitarea în scris, pe adresa de mail a primăriei, iar eu refuzând și explicându-i că aștept încă un răspuns din partea Direcției Comunicare la o solicitare de informații formulată în… octombrie 2017!

Întrebări fără răspuns

Ca atare, i-am trimis Gabrielei Crăciun, pe WhatsApp și prin sms, câteva întrebări pe acest subiect, precizându-i că rămâne la latitudinea dumneaei dacă îmi răspunde sau nu.

 

Am întrebat-o pe doamna Crăciun următoarele: “când și cum ați ajuns directoare/coordonatoare de creșă, fiindcă nu v-am găsit pe site-ul primăriei ca promovând vreun concurs?; care sunt funcțiile pe care le-ați îndeplinit înainte de momentul în care ați fost numită directoare/coordonatoare de creșă, pentru că în <<CV>>-ul afișat pe site-ul www.cresetm.ro ați omis să le precizați?; conform informațiilor de pe site-ul respectiv, ați absolvit Facultatea de Sociologie și Psihologie, ne puteți spune unde ați lucrat în specialitatea studiilor timp de cinci ani, așa cum prevede legea, înainte de a fi numită șef al Serviciului Public Creșe?; cum puteți ocupa – fie și interimar – funcția de șef serviciu, dacă nu aveți masterat în domeniile prevăzute de lege, iar conform <<CV>>-ului postat pe site nu aveți masterat?”.
Evident, n-am primit nici un răspuns.

Condițiile de înscriere la concurs se schimbă în funcție de candidați!

 

Mafia angajărilor din Primăria Timișoara a sechestrat Serviciul Public Creșe, persoanele cu vechime și experiență în domeniu fiind înlăturate și înlocuite cu habarniști plini de pile. Debandada și amatorismul nu sunt apanaje doar ale acestui serviciu, ele se regăsesc și în alte direcții și servicii ale municipalității, doar că la Serviciul Public Creșe ele ating perfecțiunea.

În 7 iulie 2017, pe site-ul primăriei, a fost postat un anunț de concurs pentru ocuparea unor posturi vacante, printre care și cinci posturi de director de creșă, pentru care condițiile erau următoarele: studii universitare de licență absolvite cu diplomă în specialitățile drept, economie, medicină și sociologie, precum și o vechime în specialitatea studiilor de minimum doi ani.

 

S-au înscris două candidate, una a fost respinsă pe motiv că nu a putut face dovada studiilor solicitate, iar cealaltă a obținut postul.

Rețineți condițiile din iulie: studii de drept, economie, medicină și sociologie!

Patru luni mai târziu, în 3 octombrie 2017, cele patru posturi de director de creșă rămase neocupate sunt scoase iar la concurs de Primăria Timișoara.

 

Dar ce să vezi: studiile de drept și economie rămân printre condițiile de înscriere la concurs, dar dispar studiile de medicină și sociologie, apărând în schimb studiile administrative, deși postul scos la concurs în iulie era identic cu cele scoase în octombrie!

Bineînțeles, există o explicație: dorea un post de director de creșă și doamna Anne Mary Anita Dan, absolventă a Liceului cu Program Sportiv Banatul și a Școlii Naționale de Studi Politice și Administrative (așa scrie în pseudo-CV-ul afișat pe site-ul www.cresetm.ro).

 

Punct ochit, punct lovit, Anne Mary Anita Dan fiind una dintre cele patru fericite câștigătoare ale concursului…

Într-un articol publicat pe site-ul www.pressalert.ro, în martie 2019, se poate citi: “În octombrie 2017, a fost încadrată la același serviciu de creșe Anne Mary Anita Dan, prietena lui Lucian Boncu”. Acum a înțeles toată lumea de ce s-au schimbat condițiile de înscriere la concurs de la o lună la alta, da?

O impostoare e de doi ani directoare la creșa Făt-Frumos, iar procurorii dorm

Bun, atunci să trecem la altă fericită câștigătoare a fantasticului „concurs” din octombrie 2017: mai vechea noastră cunoștință Nineta Tenczler din articolul „O anonimă ajunsă șefă este protejată de mafia angajărilor din Primăria Timișoara„, publicat în 28 februarie 2019. Conform pseudo-CV-ului dumneaei postat pe site-ul www.cresetm.ro, Nineta Tenczler deține o diplomă de subinginer obținută în urma absolvirii Facultății de Construcții și o diplomă de licență eliberată de Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară a Banatului (bine, în „CV” nu se mai precizează că doamna respectivă a studiat în forma de învățământ… la distanță specialitatea Ingineria și protecția mediului în agricultură).

Nineta Tenczler și „CV”-ul ei, trimis de primărie unui cetățean…

Întrebarea firească este: cum de Serviciul Resurse Umane i-a acceptat doamnei Tenczler (culmea, madam Nineta a decolat spre fotoliul de director de creșă exact de la Resurse umane, unde fusese adusă pe șest de protectoarea sa, Rodica Aurelian) dosarul de înscriere, din moment ce nu îndeplinea condiția de a fi absolvit dreptul, științe economice sau administrative?! Cum de s-a ajuns până acolo încât să se aranjeze pe față un concurs?! Cum de o impostoare s-a cuibărit de aproape doi ani în fotoliul de director la creșa Făt-Frumos și nimeni nu zice nimic?!

Da, pentru că așa a zis Rodica! Dar mai există o explicație: pentru că, la Timișoara, procurorii ori sunt în grevă, ori dorm pur și simplu.

Robu se face că nu pricepe, dar timișorenii au înțeles ce se întâmplă

Ne adresăm din nou cititorilor: acum a înțeles, din nou, toată lumea de ce Primăria Municipiului Timișoara a ținut mereu sub lacăt CV-urile șefilor și șefuleților, preferând să piardă procese pe bandă rulantă cu cetățenii pentru încălcarea principiului transparenței și să consume inutil bani publici pentru achitarea cheltuielilor de judecată?

Nicolae Robu

Mda, exact din acest motiv: pentru a ascunde faptul că o grămadă de concursuri au fost trucate, falsificate, iar Primăria Timișoara a fost împânzită de amatori, de personaje fără nici o legătură cu domeniul în care au fost parașutați.

Am scris nenumărate articole în care am demascat falsurile și impostura girate de Rodica Aurelian, însă primarul o ține strâns în brațe și își clamează, în continuare, buna-credință.

Din fericire, tot mai mulți timișoreni au înțeles că primăria a devenit poate cea mai coruptă instituție din oraș și i-au arătat asta și ultracinstitului și ultracorectului Nicolae Robu la recentele alegeri…


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

16 Răspunsuri “Un serviciu public din Timișoara este căpușat de piloase pentru că așa a zis Rodica

  1. Cărțile în primărie , e de înțeles , le face ionică naslău , clar că toți îs din gașca lui , cu acordul și prostia robului . așa că tot pe mâna lui va pierde și a îceput deja , la umflatul ala de țuții dușmăneanu l-a programat ca sef la locala cand înca nu era pe linie moarta , e pe varianta de prin birturi adunate

  2. Ma intreb cati ar trebui incarcerati pentru angajari ilegale de ce numai DRAGNEA acest stat chiar nu doreste sa dea o lege in care concursurile pentru ocuparea unui post in administratie sa se tina la AJOFM cu o comisie paritara nu la sediul PRIMARIILOR sau CONSILILOR JUDETENE pai de aceea nici nu se prezinta prea multi pe la aceste concursuri

  3. In Primarie nu mai sunt profesionisti(poate cativa pe care sa ii numeri pe degete). Daca se continua vom fi de rasul planetei, aidoma primului ministru.

  4. Absolut toate institutiile din subordinea primarie sunt capusate, mai mult decat au fost vreodata. Daca nu exista post, se inventeaza unul.

  5. Chelbu aia e dusă rau!
    Nu e în stare să lege o propoziție!
    O pitipoanca obosită cu aere de diva! Colegele ii spun” doamna directoarea” asa le-a impus

  6. Ar fi un subiect modul in care au avansat unii pe lista de prioritate pentru acordarea terenurilor, republicata in martie 2019 fata de 2017, in conditiile in care nu s-au mai acceptat completari la dosare, dupa depunerea initiala, din 2017, decat prin hotarare judecatoreasca. In particular, ar fi vorba mai ales de 2 situatii:
    1. D-na Nicolae-Milencovici Daiana-Elena, 2017 locul 203- 0 puncte/ 2019 locul 151- 40 puncte, beneficiara de teren. D-na putea obtine punctajul doar prin hotarare judecatoreasca.
    2. D-nul Milea Florin-Adrian, 2017 locul 149- 39 puncte/ 2019 locul 144- 41 puncte, (+2 puncte pt. master), beneficiar teren. D-nul Milea ar fi trebuit sa termine masterul in 2016, obligatoriu INAINTE de depunerea actelor pentru a putea fi punctat si ar trebui aflat prin ce modalitate a beneficiat de cele 2 puncte adaugate 😉

  7. Sigur nu este Chelbu în continuare șefa? De ce va spun, la creșe doamnele directoare spun ca tot Patricia Chelbu Goje este șefa! Întrebați o directoare de la orice creșă sa vedeți ce va spune?

    1. citesc aberatiile din articol si compar cu realitatea: acum 3-4 ani iti inscriai copilul la cresa vorbind direct cu institutia, cam ca acum la gradinite. Daca nu mai erau locuri erai trimis la plimbare, ca si acum la gradinite. de 1-2 ani incoace inscrierea se face la un serviciu public cu criterii de departajare clare si publice. Inca de cand depui dosarul stii cam ce punctaj faci, deci si fara pile fiecare copil are sanse reale. Judeca fiecare dupa cum il duce si nu dupa cum i se induce capu’

      1. Nu vrei sa detaliezi in ce consta aberatiile? 🙂 Ce anume nu e adevarat din ceea ce am scris? Concret, punctual, daca se poate. Daca nu, abtine-te.

  8. Nu mă mir de ce se întâmplă în primărie deoarece lucrez la Filarmonică, dar nu pot sa mă dumiresc de ce organele abilitate nu întreprind nimic, deși sunt sesizari cu caru’!

  9. Primarul apreciaza sefii care il lauda , care executa ordinele lui aberante fara sa comenteze si sunt obedienti.
    Acestia sunt bine platiti desi majoritatea prejudiciaza bugetul local, nu respecta programul de lucru.

  10. Dacă cineva crede că, toate cascadoriile astea pe lîngă lege se fac fără cunoștința și aprobarea lui Robu, e naiv !

  11. Maimuta aia de Aurelian fosta Driha …face legea in Primarie…si dl primar care este se face ca nu vede ca doar i-a angajat toti meritocratii…din PNL …si uite asa o mana spala pe alta…DNA doarme…si toata lumea e fericita…la fel se intampla si la Directia Fiscala unde Bodo Face ce vrea muschii lui…acolo ar fi foarte interesant de povestit cum a desfiintat Bodo Inspectia Fiscala ca sa scape de sefa de la Inspectie pers juridice…si de controalele pe la tigani si firme de casa marca BODO…

  12. Bună ziua, referitor la doamna șef de la relații cu publicul ce informații noi puteți publica?
    Așteptăm nerăbdători.

  13. Buna ziua încercați si misterul lui ,,Făt Frumos” a proaspătului director patrimoniu Ravasila angajat pe o funcție “atenție mare ce functie asistent,principal nu stie nici el si la scurt timp ,,lansat”un pic cosmetizat la ,,vechime” si studii in domeniu CV ptr un DIRECTOR cu un punctaj cate inca se mira si el cum la obținut .

Lasă un răspuns