Un dram de speranţă şi multă umilinţă în staţiile RATT

Timişoara anului 2017. Este imaginea care ar putea caracteriza o faţă a acestui oraş, una dintre cele mai importante: cea a transportului în comun. Mii de timişoreni se plâng, în ultimul timp, de graficul de circulaţie al unor troleibuze, tramvaie sau autobuze.

Mai bine zis, de lipsa de pe traseu a acestora. Şi aceasta tocmai în zilele geroase în care călătorii au avut mai multă nevoie de mijloacele de transport în comun.

Tocmai când medicii recomandau ca oamenii să stea mai mult în casă, timişorenii făceau mişcare dintr-o staţie în alta, deoerece nu puteau sta prea mult într-un loc, că ar fi îngheţat. Şi, uite-aşa, au ajuns la destinaţie pe jos, fără să fie depăşiţi de vreun mijloc de transport în comun.

Unii au intrat la bănuieli, spunând că de pe trasee s-ar fi scos câteva tramvaie, deoarece nu au mai fost văzute în trafic. Un timişorean care este nevoit să se deplaseze, zilnic, din Ronaţ spre zona centrală a oraşului, la muncă, a constatat că dinspre Balta Verde spre Piaţa 700 circulă foarte greu tramvaiele.

Cele de pe liniile 5, 4 şi 10 vin toate odată, apoi nu mai trece nici unul prin zonă. „Cinciul” circulă cam din 40 în 40 de minute, iar „Zecele” nu l-a mai văzut nimeni. Şi totuşi, circulă. Miercuri, în jurul orei 13, dispeceratul RATT anunţa că sunt două tramvaie pe traseu liniei 10, în capăt de linie.

În staţia de la Catedrală, aceeaşi poveste, doar că protagonistele au fost alte mijloace de transport. Zilele trecute, zeci de timişoreni aşteptau cu nerăbdare un mijloc de transport în comun. Şi-au făcut apariţia două deodată, moment în care lumea s-a entuziasmat, sătulă de atâta aşteptare. Culmea e că din toate părţile au început să fugă oameni spre staţie, fără să mai ţină cont de semafoarele din zonă.

Probabil sătui de aşteptare, unii dintre ei au trecut strada în Piaţa Victoriei de unde şi-au luat câte un covrig pentru a-şi astâmpăra foamea. Imaginile cu oamenii care aşteaptă în staţii sunt triste, însă reflectă lipsa de preocupare pentru populaţie a celor aflaţi în funtea urbei.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

13 Răspunsuri “Un dram de speranţă şi multă umilinţă în staţiile RATT

  1. Aceeasi poveste este si cu Expresul 8,pe langa faptul ca s-a prelungit traseul pana la Scoala din Plopi,in loc ca sa suplimenteze numarul de autobuze,sesare zilnic peste graficul orar,si de multe ori trebuie sa astepti cate 40-50 de minute pana vine urmatorul autobuz.Ex.Luni 23.01.2017 am fost in statiade autobuz in zona Fabric la ora 14,autobuzul trebuiasa vina la ora 14,13 si a venit de abia la ora 14,40.Si asta se intampla zilnic pe acest traseu.Oare nu se poate rezolva problema transportului in comun?

  2. Si la autobuzul Express 7 (cu tarif de express…) tot mai des se sare peste cate o cursa la ore diferite, incat se asteapta si cate o jumatate de ora pentru cursa „Express”. Si nici nu ai cui sa reclami ca in ziua x ai asteptat in ger 30 minute! O tzara de idioti!

  3. MULTE STATIII A MIJLOACELOR DE TRANSPORT DIN TIMISOARA „`NU SANT ILUMINATE DELOC„VEZI STATIA AUTOBUZELOR„`33„E8„E 1 33 BAR„`PE „CALEA SAGULUI „((in fata cofetariei CODRINA)) ACOLO MAI OPRESC SI AUTOBUZELE CARE CIRCULA INAFARA TIMISOAREI„„STATIE NE ILUMINATA „`LOC BUN PT HOTI„DIN BUZUNARE SI POSETE„`POATE CINEVA REZOLVA„ILUMINATUL„„MULTUMESC„„

  4. Marea problema o reprezintă si aglomeratia din oraș, cum sa ajunga firobuzul la timp daca trebuie stea zeci de minute in trafic la semafoare?

  5. Rusine administratiei locale si Regiei RATT.
    Au unele din cele mai mari tarife la abonamente si bilete nu doar din tara ci chiar comparabile cu cele ale unor tari din Vestul Europei.
    Soferii multi dintre eu sunt lipsiti de orice bun simt, trec pe rosu, vorbesc la telefon, asculta muzica tare, opresc autobuzul sa isi umple ei sticle cu apa de la pompa, inchid usile prea repede, vorbesc obraznic cu, calatorii, accelereaza parca ar fi piloti de curse sau pun frana brusc, opresc dupa statie la 2-3m chiar daca nu le vine alt autobuz din spate si nesimtirile ar putea continua. Toate acestea pe banii nostri. Ratt ul face tot felul de cheltuieli pe salarii, prime, bonusuri, etc fara sa raspunda pt asta. Pretul unei calatori e nesimtit de mare raportat la conditiile de calitate al serviciului oferit. RUSINEEEEEEEEE!!!!!!

  6. Hai sa recunoastem ca stimatul director de la ratt , sub obladuirea stimatului domn care isi spune primar, construieste biserici si alte asezaminte asemenea, dar din banii cui si pe terenul cui ?? Oare din salariul lui si pe terenul din curtea lui ? Chiar as vrea sa aflam si noi , fraierii cetateni platitorii de abonamente .

  7. Problemele acestea se intampla si in celelate anotimpuri, nu doar iarna cand este ger.
    Circula rar, prost, cand pleaca un firobuz dintr-un capat, imediat dupa el pleaca si celelalte cu care are partial acelasi traseu, ex> de la solventul pleaca incolonate 14, M14 si 18.
    Ca sa nu mai spun ca nu este normal sa platesc abonament si sa circul pe jos!

  8. Jale ! Vai si amar de Timisoara . Asa ceva … sa stai 45-50 de minute sa astepti un tramvai ..s-apoi , sa te urci in el , si sa te simti ca in congelator . Vai si amar de voi .
    Nu-i posibil asa ceva . Bataie de joc .

  9. Raspunsul e SIMPLU (si cred ca il stie multa lume): nu mai sunt suficienti soferi si vatmani la RATT !!!
    De ce ? Intrebati-l pe Goia (director ratt) si pe cei din conducere. In ultimii ani ,datorita bataii de joc fata de angajati, acestia pleaca pe capete din regie. Si nu vine nici dracu , pt ca conditiile de munca si salarizarea sunt groaznice. Si va fi si mai rau,credeti-ma. … Lucrez la ei …. Asa ca … antrenati-va la mersul pe jos.

Lasă un răspuns