Trecerile de pietoni din Timișoara, pe lista celor mai… trăsnite lucruri de pe mapamond

După cum s-a putut observa, de la preluarea mandatului ca primar al Timișoarei, Nicolae Robu s-a axat mai mult pe dezvoltarea infrastructurii locale destinate autovehiculelor, în detrimentul pietonilor, bicicliștilor și a mijloacelor de transport în comun.

De cealaltă parte, nici poliția rutieră nu s-a bătut prea tare cu pumnul peste piept, astfel încât dezvoltarea orașului în interesul tuturor locuitorilor săi, nu doar a unei categorii, nu a înflorit nici măcar la stadiul de idee.

Accidentele rutiere prin urbe sunt la ordinea zilei, printre cauzele producerii lor aflându-se și proasta amplasare a trecerilor de pietoni din anumite intersecții.

Bunăoară, un exemplu edificator este cel de la Podul Decebal, chiar la intersecția dintre Bulevardul Revoluției și Splaiul Nistrului.

Respectiva trecere nu este conceptul actualei administrații locale, dar a rămas în continuare așa, din nepăsarea acesteia.

Este una dintre cele mai periculoase intersecții din oraș, întrucât pietonii care traversează pe acolo riscă să fie loviți de șoferii care virează de pe pod la dreapta, pe splai, dacă aceștia din urmă întorc volanul fie și numai la 20 de grade.

În plus, pe acea trecere extrem de îngustă, a fost trasată și o linie albă, ce se vrea a fi un fel de pistă de bicicletă, lățimea ei fiind aproape cât cea a trecerii de pietoni.

În ipoteza în care în acel loc s-ar afla un biciclist și un pieton, ei nu ar putea trece strada în același timp (neavând loc), iar șoferii care ar opri ca să le acorde prioritate ar trebui să aștepte până când fiecare ar traversa pe rând.


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Un raspuns la “Trecerile de pietoni din Timișoara, pe lista celor mai… trăsnite lucruri de pe mapamond

  1. Articolul zice ca „Nicolae Robu s-a axat mai mult pe dezvoltarea infrastructurii locale destinate autovehiculelor”. In afara de Pasajul Michelangelo, restul proiectelor au un efect minim sau 0 in fluidizarea traficului. Sa incepem cu primul, desfiintarea semafoarelor vechi, (cele cu numarator) si inlocuirea cu cele „inteligente”. De unde si vorba romaneasca: „esti inteligent ca noaptea”.

Lasă un răspuns