Tranzacțiile întreprinse la terminalele Raiffeisen de către clienții altor bănci au fost dublate. Anunţul BCR, BRD și ING

Tranzacțiile întreprinse la terminalele Raiffeisen de către clienții altor bănci au fost dublate

Tranzacțiile realizate la terminalele Raiffeisen de către clienții altor bănci au fost dublate în zilele de 29 și 30 ianuarie. BCR, BRD și ING au anunțat pe Facebook că vor returna sumele dublate.

„Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacțiile efectuate de către clienți ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020 au fost procesate de două ori. Lucrăm, împreună cu procesatorul de plăți, pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil”, au scris duminică, pe Facebook, reprezentanți ai Raiffeisen Bank.

BCR a anunțat că va returna sumele în următoarele 48 de ore către clienții afectați.

„Pentru a veni in sprijinul vostru, cei carora vi s-au dublat tranzactiile la operatiunile cu cardul efectuate pe 29 si 30 ianuarie la terminalele (POS/ATM) altor banci, am decis sa returnam sumele pe contul vostru inainte de a reglementa situatia cu procesatorii de plati. E important sa nu fiti afectati de sincopele tehnice ce mai pot surveni in relatia dintre banci, uneori independent de noi. BCR va deconta ulterior, în urmatoarele 48 de ore, sumele dublate”, a anunțat BCR.

De asemenea, sumele for fi rambursate în aceeși perioadă și clienților ING.

„Din motive ce nu țin de ING o parte dintre clienții noștri ce au realizat tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci în intervalul 29-30.01.2020 este posibil să vadă dublate sumele transmise spre debitare. ING a primit spre procesare fișierul de plăți în mod eronat. Lucrăm împreună cu părțile implicate în vederea returnării sumelor dublate în cel mai scurt timp. Avem confirmarea că reversarea se va realiza în 1-2 zile”, a comunicat banca.

BRD a anunțat că situația a durat trei zile pentru clienții săi, de asemenea va returna sumele dublate în următoarele două zile.

„Din motive tehnice independente de BRD și care au același impact asupra mai multor actori ai pieței, este posibil ca unele dintre sumele aferente tranzacțiilor realizate de clienții cu carduri BRD la ATM-urile sau POS-urile altor bănci în zilele de 29, 30 si 31 ianuarie să fi fost plătite de două ori. Sumele vor fi returnate în conturi, în cadrul unui proces automatizat, în maximum 48 de ore”, au anunțat reprezentanții BRD.

Sursa: Mediafax


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns