Tranzacție imobiliară de 40,5 milioane euro, în vestul țării

Tranzacție surpriză pe piața imobiliară, la final de an: Atrium Mall Arad a fost vândut africanilor de la Prime Kapital.

O mutare neașteptată pe piața imobiliară arădeană. Atrium Mall Arad este în plin proces de schimbare a proprietarilor. O subsidiară a companiei sud-africană MAS REI, Prime Kaital Investments, au anunţat achiziţia centrului comercial Atrium de la Cosmovia Holdings Limited – parte din grupul ungar Demijan.

CITEȘTE ȘI. Ce au descoperit legiştii pe trupurile poliţistului şi al iubitei sale, găsiţi morţi în casă la Oraviţa

Valoarea tranzacţiei ar fi în jur de 40,5 milioane euro, iar comunicatul a fost făcut public pe pagina investitorului MAS REI.

Cele două companii au mai avut o tranzacție importantă în primăvara acestui an, atunci când sud-africanii au plătit 95 milioane euro pentru a intrat în posesia centrul comercial Militari Shopping Center din Bucureşti.

Centrul comercial Atrium Mall are o suprafaţă închiriabilă de 28.600 de mp și, potrivit economica.net, ar genera venituri anuale de 4,3 milioane de euro, echivalentul a 12,7 euro/mp. Cifra de afaceri a mallului a crescut în ultimul an cu 8,6%, iar rata de neocupare este în prezent de 2,3%. Venitul operaţional net pentru anul acesta este estimat la 3,5 milioane de euro.

CITEȘTE ȘI: Un tânăr din județul Gorj s-a răsturnat cu BMW-ul la Timișoara

„Atrium Mall este singurul centru comercial modern din Arad, este poziționat central, cu vizibilitate și cu acces facil la transportul în comun. Centrul comercial se focusează pe entertainment și modă, cu un total de 28.600 metri pătrați dispuși pe 3 etaje. MAS intenționează să îmbunătățească oferta de retail și experiența cumpărătorilor prin intorducerea unor noi oferte din sectorul entertainment”, se arată în comunicatul sud-africanilor.

Despre intențiile de viitor

În ceea ce privește intențiile de viitor, cei de la MAS REI punctează: „Reconfigurarea unor părți din centrul comercial este luată în considerare ca investiție pe termen mediu, cu scopul de a crește timpul pe care îl petrec cumpărătorii în centrul comercial”, conform aradon.ro.

VEZI MAI MULTE AICI


DISCLAIMER

Atenţie! Postaţi pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiţi aici regulamentul: Termeni legali şi condiţii.

Lasă un răspuns